آمادگی شهرداری کرمان برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر

معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: اقدامات لازم برای پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر در پی بارش باران در فصل پاییز اندیشیده شده است و تداوم دارد.

محمود ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در کرمان با اشاره به تمهیدات شهرداری کرمان در فصل پاییز برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر اظهار کرد: از اوایل آبان‌ماه و به‌منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی، عملیات حفر نزدیک به ۳۰۰ حلقه چاه جذبی در محدوده منطقه دو و سه شهری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تمام نقاط دارای مشکل آب‌گرفتگی شناسایی و بر اساس میزان خطر اولویت‌بندی شده‌اند، افزود: فرآیند جمع‌آوری آب‌های سطحی از سطح مناطق در پی بارش باران روزهای گذشته به سرعت انجام شده است تا مشکلی برای شهروندان هنگام عبور و مرور وجود نداشته باشد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان از آماده‌باش تمام نیروها و تجهیزات برای سرعت بخشیدن به عملیات آبکشی در نقاط مختلف شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات لایروبی و پاک‌سازی جوی‌ها و حوضچه‌های انتقال آب‌های سطحی اجرا شده و همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به احتمال شدت بارش‌ها در هفته‌های پیش‌رو، مخازن مناسب برای دپوی ماسه و نمک پیش‌بینی شده و همه وسایل، تجهیزات و پمپ‌های ثابت برای آبکشی معابر آماده است تا در صورت آب‌گرفتگی، در کمترین زمان خدمت‌رسانی لازم صورت گیرد.

کد خبر 702265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاشار IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 0
    لعنت به شهرداری کرمان کوچه ها و خیایون نگاه میکنی انگار مناطق جنگ زده هستش. ی مدت با ماشین رفت آمد بشه کل زیربندی رو داغون میکنه‌