برگزاری نشست هم‌اندیشی برای حذف گردش فیزیکی پرونده‌های شهرسازی اصفهان

مسئول آموزش و فرهنگ‌سازی مدیریت شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: جلسه هم‌اندیشی پیرامون حذف گردش فیزیکی پرونده و واگذاری بازدید گروه پروانه ساختمانی به دفاتر منتخب پیشخوان در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

رضا فتوح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی پیرامون حذف گردش فیزیکی پرونده و واگذاری بازدید گروه پروانه ساختمانی به دفاتر منتخب پیشخوان در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این جلسه با حضور کارشناسان بازدید مناطق پانزده‌گانه، کارمندان طرح تفصیلی و نقشه‌برداران مناطق با مدیریت مدیرکل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای، مدیر شهرسازی الکترونیک و کارشناسان فنی برگزار شد.

وی افزود: ابتدای جلسه افشین وزیری، مدیرکل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به تبیین اهمیت اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر پیرامون الکترونیکی‌سازی فرایندهای پرداخت اشاره کرد که باید با اهتمام بیشتری به موضوعات مورد اشاره در این جلسه توجه شود.

مسئول آموزش و فرهنگ‌سازی مدیریت شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: در این جلسه امید علی‌اصغری، مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری نیز اقدامات و سابقه شهرسازی الکترونیک در حوزه پرداخت را تشریح و تبیین کرد و تاکید داشت که ناگزیر به استفاده بیش از پیش از خدمات غیر حضوری شهرداری اصفهان هستیم و یکی از اهداف اصلی این مدیریت، تسری‌بخشی خدمات الکترونیک و غیرحضوری معاونت شهرسازی و معماری برای شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: عباس افرادی، قائم مقام مدیریت شهرسازی الکترونیک شهرداری نیز با جزئیات بیشتر اقدامات صورت گرفته پیرامون حذف گردش فیزیکی پرونده‌ها را تبیین و به ایجاد کارت گذربندی الکترونیکی در سامانه اصنو اشاره کرد؛ همچنین از ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات غیر حضوری معاونت شهرسازی که یکی از اهداف آن شفافیت و با اهمیت دانستن این موضوع برای شهروندان است، خبر داد و تاکید داشت که تیم اجرایی شهرسازی الکترونیک به‌صورت دائم در پی تحقق این هدف در مناطق مستقر و بازدیدهای فنی را انجام می‌دهد تا مشکلات این راستا را بررسی و مسیر برای انجام فعالیت‌ها هموا. شود.

فتوح تصریح کرد: محمدحسین ندیمی، راهبر ویژه شهرسازی شهرداری در این جلسه ضمن تشریح امکانات موجود در سامانه، مقوله ترسیم کروکی را نیز آموزش داد.

کد خبر 702200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.