طرح شهرسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) مصوبه قانونی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) در کمیسیون ماده ۵ استان مصوب و کاربری‌ها مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محسن محرری صبح امروز _دوشنبه شانزدهم آبان_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: روز فرهنگ عمومی در تقویم، یادآور اهمیت این مسئله در میان دستگاه‌های مختلف است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور رئیس‌جمهور افزود: رئیس‌جمهور در این جلسه گفت که بسیاری از درخواست‌های بودجه فرهنگی از سوی دستگاه‌ها، به مسائلی بازمی‌گردد که جزو وظایف ذاتی دستگاه بوده و به‌تبع بودجه آن نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه در عرصه اقدامات فرهنگی هر دستگاهی باید به حیطه وظایف خود به‌خوبی واقف باشد، خاطرنشان کرد: هر دستگاهی برای کار فرهنگی مطالبه منابع جدید از دولت دارد، در حالی که بسیاری از اقدامات در حیطه منابع موجود قابل اجرا است.

وی با اشاره به پیشنهادها و انتقادهای مطرح شده درباره جابه‌جایی کاربری‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد: کاربری‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) مصوبه قانونی از کمیسیون ماده ۵ دارد.

محرری با اشاره به بازنگری این کاربری‌ها و اصلاح بعضی از آن‌ها ادامه داد: واگذاری‌ها در حیطه سرمایه‌گذاری و فرهنگی بر اساس کاربری‌ها پیش می‌رود و هر تصمیمی به جز این در کمیته انطباق فرمانداری قم تأیید نخواهد شد.

کد خبر 702196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.