بازی کردن پس از وقفه چند ماهه سخت بود

دروازه‌بان تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: هر زمان که مسابقات لیگ برتر با تعطیلی مواجه می‌شود تیم‌ها برای شروع دوباره دچار مشکلاتی خواهند شد تا اینکه پس از چند وقت دوباره به روند بازی‌ها عادت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید سرپوشی پس از پیروزی تیم هندبال گیتی‌پسند در برابر فرازبام خائیز دهدشت در چارچوب هفته سوم لیگ برتر هندبال اظهار کرد: بعد از دو ماه وقفه بالاخره لیگ برتر به هفته سوم رسید و هر زمان که مسابقات لیگ برتر با تعطیلی مواجه می‌شود، تیم‌ها برای شروع دوباره دچار مشکلاتی خواهند شد تا اینکه پس از چند وقت دوباره به روند بازی‌ها عادت کنند.

وی افزود: تا دقیقه ۱۵ نیمه اول بازی متعادل و پایاپای دنبال می‌شد، تیم دهدشت خیلی جوان است و انگیزه‌های زیادی دارد، قطعاً آینده درخشانی دارند و به همه آن‌ها تبریک می‌گویم، اما بچه‌های تیم ما نیز پس از اینکه در قالب بازی قرار گرفتند و شرایط مسابقه دست‌شان آمد بر روی بازی تسلط پیدا کردند.

دروازه‌بان تیم هندبال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: با ادامه همین روند توانستیم بازی را از آن خودمان کنیم و به تیم خوبم و باشگاه گیتی‌پسند بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

سرپوشی در پایان تصریح کرد: از هم‌تیمی‌های خودم ممنونم، همیشه گفته‌ام یک دروازه‌بان اگر می‌خواهد بهترین باشد باید بهترین مدافعان را مقابل خود داشته باشد و این مسئله شامل‌حال من شده که از این بابت از همه هم‌تیمی‌های خودم و کادرفنی تشکر می‌کنم و امیدوارم زحمات‌شان را در زمین مسابقه جبران کنم.

کد خبر 702092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.