نصب هم‌زمان پلاک‌های آبی هوشمند در ۵ منطقه اصفهان

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان گفت: با تصمیم مدیریت شهری نصب پلاک‌های آبی هوشمند به عنوان یکی از زیرساخت‌های شهرهوشمند با قوت در شهرداری اصفهان ادامه دارد و در حال حاضر در مناطق یک، چهار، پنج، هفت و ۱۴ در حال نصب است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان برای نصب پلاک‌های آبی هوشمند در سطح مناطق پانزده‌گانه عزم جدی دارد و علاوه بر سه منطقه‌ای که تاکنون نصب پلاک‌های آن به پایان رسیده است، پنج منطقه دیگر نیز در حال نصب است.

وی افزود: در سه منطقه هشت، ۱۰ و ۱۲ شهرداری بالغ بر ۲۰۵ هزار پلاک نصب شده و به پایان رسیده است و در مناطق یک، چهار، پنج، هفت و ۱۴ نیز برآورد می‌شود حدود ۲۵۰ هزار پلاک آبی هوشمند دیگر نصب شود.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با اعلام این که با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده ضمن تأمین اعتبار لازم، عملیات تهیه و نصب تمام مناطق پانزده‌گانه را در سال جاری آغاز خواهیم کرد، اضافه کرد: حدود ۴۰ درصد پلاک‌های آبی هوشمند تاکنون نصب شده است که انتظار می‌رود با تأمین اعتبار و اجرای فرایند تعیین پیمانکار در کوتاه‌ترین زمان ممکن کل املاک کلان‌شهر اصفهان دارای این نوع پلاک‌ها شوند.

نصب همزمان پلاک‌های آبی هوشمند در ۵ منطقه اصفهان

فردانی با بیان این که طراحی و اتصال لینک اختصاصی به QR کد هر پلاک آبی، تولید و نصب پلاک‌های آبی و در نهایت اتصال اطلاعات توصیفی منتسب به هر ملک و تکمیل فایل نقطه‌ای مکانی املاک از مراحل این پروژه است، گفت: شناسنامه‌دار کردن املاک و مستغلات، QR کد هوشمند و نمایش موقعیت دقیق آن روی نقشه‌های پایه شهر اصفهان همراه با فیلدهای توصیفی پلاک آبی، کد پستی، کد نوسازی، نشانی استاندارد، لینک QR کد هوشمند و رسته اصلی کاربری، امکان‌پذیر است.

کد خبر 702053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.