افزایش۷ برابری ارزش پرونده‌های قاچاق کالا در یزد

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از رشد ۷ برابری ارزش پرونده‌های قاچاق کالا طی هفت ماهه نخست سال خبرداد و گفت: ارزش ریالی ۷۴ پرونده قاچاق کالا در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد، رضا زاهدی اظهار کرد: طی هفت ماهه سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۲۷۴ مورد بازرسی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان یزد انجام شده است و تاکنون ۷۴ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.
وی گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله ۲۸ میلیارد و ۲۶۸ میلیون و ۳۰ هزار ریال بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷ برابر افزایش داشته است.
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: بیشتر بازرسی‌های انجام شده در قالب گشت مشترک با حضور نمایندگان ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی صورت گرفته است.
زاهدی تصریح کرد: بازرسان سازمان در جهت کنترل و نظارت بر کالا و خدمات، آمادگی لازم در زمینه پاسخگویی سریع‌تر و رسیدگی ویژه به گزارشات مردمی که از طریق سامانه‌های الکترونیکی سازمان دریافت می‌شود را دارند.
کد خبر 701540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.