هرکس به ملیت و اسلامیت اعتقاد دارد در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: هر کس به ملیت و اسلامیت عقیده دارد، به میزبانی دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی _امروز دوازدهم آبان ماه_ در خطبه‌های نمازجمعه شهر کرمان با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی بر هر امری اولویت دارد، اظهار کرد: غرب در حال ترویج سبک زندگی غربی است تا مردم از زندگی دینی و اسلامی فاصله بگیرند.

وی یکی از الزامات ترویج و گسترش زندگی اسلامی را موضوع خانواده دانست و با اشاره به اینکه تحکیم خانواده نقطه مقابل سبک زندگی غرب است، افزود: توجه به ارکان خانواده و ایجاد محبت و پیوند دوستی در بین اعضای خانواده مهم است و هرچه این پیوند و محبت بیشتر باشد، زندگی دینی و اسلامی رواج بیشتری دارد.

امام جمعه کرمان ادامه داد: بر چهره‌های فرهنگی جامعه، کسانی که در کرسی‌های درس و سخنرانی‌ها، فیلم و بازی‌ها، قلم و هر جریان فرهنگی که می‌توانند نقش آفرینی کنند لازم است تا به شدت مردم را از سبک زندگی غربی پرهیز دهند.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز و جغرافیای کنونی شاهد تغییر و تحول‌های جدیدی هستیم و مقاومت اسلامی و گفتمان آن این روزها در قلب مقاومت اسلامی یعنی غزه مجاهد و مقاوم قرار دارد، تصریح کرد: جهاد و مقاومت اسلامی هزینه‌هایی دارد اما نتیجه آن بزرگی، هویت و آزادگی و از اسارت خارج شدن و پیروزی است.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه هرچه بمب بر سر مردم غزه بریزید مقاوم‌تر می‌شوند، گفت: اسرائیل و پشتیبان‌هایش بدانند هرچه در این صحنه بیشتر قتل‌عام کنند وحدت اسلامی بیشتر خواهد بود؛ امروز رمز پیروزی ملت‌های اسلامی در سه کلمه وحدت، مقاومت و آگاهی است.

وی با اشاره به سالروز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی، افزود: دانش‌آموزان مجاهد، فداکار و سلحشور وقتی پا به عرصه حرکت بر مبنای اعتقاد و بر مبنی دیانت می‌گذارند، به دشمن می‌فهمانند که ما چند دهه با شما طرفیم و عمر، علم و هزینه و وقت ما صرف جنگ تمام عیار با شماست.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: حادثه بزرگ دفاع از انقلاب را دانش‌آموزان خلق کردند؛ لذا این روز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است؛ یعنی هر کس به ملیت و اسلامیت عقیده دارد، در این روز به میزبانی دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت پشتیبانی ولایت فقیه اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و جهان اسلام در دستور کار است و پایگاه‌های آمریکا در هر نقطه‌ای از کشورهای اسلامی ناامن هستند و به فکر رفتن هستند.

کد خبر 701248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.