آمریکا محور شرارت و ظلم در جهان است

امام جمعه شهر گچساران با بیان اینکه هر جا آمریکا پا گذاشته جز ویرانی نتیجه‌ای حاصل نشده‌است، گفت: آمریکا محور شرارت و ظلم در جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی‌منش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گچساران اظهار کرد: ۱۳ آبان نشان داد هر کجا که ظلم باشد باید ایستادگی کرد، اما چرا ملت ما تا این حد از آمریکای جنایتکار نفرت دارد و چرا امروز شعار مرگ بر آمریکا یک فرهنگ در کشورمان و دیگر جوامع آزادی‌خواه جهان شده‌است که باید گفت در تاریخ آمریکا جز ظلم، تجاوز و جنایت علیه ملت‌ها دیده نمی‌شود.

وی افزود: آمریکا حقوق ملت‌ها را زیر پا گذاشته است و بیش از ۶۰ کودتا علیه کشورها در تاریخ ننگین آمریکا دیده می‌شود.

امام جمعه شهر گچساران گفت: کودتای ۲۸ مرداد توسط آمریکایی‌ها اتفاق افتاد و بعد آن نیز فتنه‌های بسیاری علیه ملت ایران اسلامی به راه انداختند و همچنان هم خیانت می‌کنند و امروز نیز جنگ ترکیبی به راه انداختند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها امروز در فلسطین، فرماندهی نسل‌کشی و کودک کشی و همچنین حمایت کامل از رژیم صهیونیستی را بر عهده دارند، بعد ادعا می‌کنند که مدافع حقوق ملت‌ها هستند و باید عرض کنیم که آمریکا در پیشگاه ملت ایران و محور مقاومت بی‌رحم‌ترین جریان ضدبشری طول تاریخ بشری است.

هاشمی‌منش خاطرنشان کرد: امروز شاهد جنایت بی‌شماری از استکبار جهانی در غزه هستیم و ملت ایران خیانت‌های آمریکا را هرگز فراموش نخواهند کرد، آمریکایی‌ها ام‌الفساد قرن و محور شرارت در جهان هستند و هر کجایی که قدم گذاشتند جز ویرانی، خسارات و کشتار چیزی به‌جای نگذاشتند.

وی افزود: دشمن بداند که در آینده نظم نوین جهانی هیچ جایگاهی ندارد و امروز طوفان الاقصی مقدمه نابودی استکبار است.

امام جمعه شهر گچساران گفت: جنایت امروز اسرائیل همه آزادی‌خواهان را به صحنه آورده‌است و محور مقاومت به‌عنوان فرصتی برای ضربه زدن سهمگین به بدنه رژیم صهیونیستی خواهد بود و هرکسی که از این غده سرطانی حمایت کند در تیررس محور مقاومت است که به حول و قوه الهی نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی تا نابودی آمریکای جنایت‌خوار از پای نخواهند نشست، سلاح امروز جهاد تبیین است و برای اینکه دشمن به هدفش نرسد نیاز به جهاد تبیین داریم و حضور همه آحاد مردم در ۱۳ آبان و دیگر عرصه‌های انقلاب می‌تواند بلای جان دشمنان باشد.

هاشمی‌منش گفت: مسئولین باید به مردم خدمت کنند و مشکلات را مرتفع کنند و با استفاده از ظرفیت‌های بزرگی که در کشور وجود دارد به مردم خدمت کرد.

وی افزود: شهرستان گچساران ظرفیت‌های بزرگی دارد اما خجالت دارد که جوانی برای کار مراجعه کند و ناامید شود و دست به اقدامی نامتعارف بزند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: مسئولین باید همت کنند و دولت انقلابی این روزها باید برای رفع مشکلات کشور بیشتر و قوی‌تر حرکت کند.

هاشمی‌منش در پایان گفت: وزیر امور خارجه کشورمان این روزها برای حمایت از مردم غزه شبانه‌روز تلاش دارد و این نمونه یک مدیر جهادی است و باید امید به آینده را در جامعه تقویت کنیم.

کد خبر 701223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.