«بچه زرنگ» پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران شد+ تیزر و خلاصه انیمیشن

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری در پنج هفته پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران شد.

به گزارش ایمنا، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» از فیلم‌های اکران شده فصل پاییز بود که از پنج مهر در سالن‌های سینمایی سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد.

این فیلم تاکنون ۷۰۰ هزار مخاطب داشته است و طی پنج هفته اکران به فروش ۲۴ میلیارد تومان رسیده است که با رشدی صعودی در گیشه توانسته است به پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران و همچنین پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران بدل شود.

«بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری از ابتدای اکران توانست با اقبال کودکان و خانواده‌هایشان مواجه شود و رکوردهای مختلفی را جا به جا کرد. این فیلم در ابتدا توانست عنوان دومین فیلم فروش هفتگی و روزانه سینماها را در اختیار بگیرد و در هر هفته با یک رشد صعودی، فروش بیشتری نسبت به هفته قبل داشته باشد. همچنین این فیلم توانست در چند هفته ابتدایی اکران به پرفروش‌ترین فیلم کودک سال جاری تبدیل شود.

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» محصولی از گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به همت یک تیم ۲۵۰ نفره ساخته شده است و هومن حاجی عبداللهی، میرطاهر مظلومی، هدایت هاشمی از جمله صداپیشه‌ها و سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ این اثر هستند.

تیزر بچه زرنگ:

خلاصه بچه زرنگ:

در خلاصه داستان فیلم انیمیشن بچه زرنگ آمده است: محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است؛ ببر ایرانی. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است…

عوامل فیلم بچه زرنگ:

کارگردانان: بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی
تهیه‌کننده: حامد جعفری
نویسنده: علی رمضان و هادی محمدیان

مدیر دوبلاژ: سعید شیخ‌زاده
صداپیشگان: هومن حاجی‌عبداللهی (ببری یا همون ببر مازندران!)، جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، ژرژ پطروسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی.

تدوین: حسن ایوبی
آهنگساز: امیر توسلی‌
این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه گروه هنر پویاست.

بچه زرنگ در جشنواره فجر ۱۴۰۱:

این انیمیشن در جشنواره فجر چهل و یکم، نامزد بهترین تدوین، موسیقی متن، صداگذاری، فیلمنامه، کارگردانی، فیلم و انیمیشن شده و در نهایت به‌عنوان بهترین انیمیشن انتخاب شد.

کد خبر 701174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالفضل IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    24 3
    بچه زرنگ
  • ارکان IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    8 5
    خیلی خوب فیلم نه خلا صه خوب بود
  • کوثر IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    6 1
    خوب
  • ساحل IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    6 1
    بهترین برنامه کودک اگر نبینید از دستتون رفته