برد شاگردان خمز در دیدار جنجالی مقابل نساجی مازندران

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با سه گل، نساجی مازندران را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دوتیم تراکتور و نساجی در تقابلی از هفته نهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز - پنجشنبه یازدهم آبان‌ماه - در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر شاگردان پاکو خمز به اتمام رسید.

گل اول تراکتور توسط گستاوو واگنین در دقیقه ۳۱ بازی زده شد. پاس در عمق و نفوذ عارف رستمی او را وارد محوطه نساجی کرد و او هم با پای چپ ضربه‌اش را راهی دروازه رشید کرد اما او با دست چپ توپ را دور کرد. توپ دفع شده به گوستاوو رسید و او کار راحتی برای باز کردن دروازه خالی داشت. این صحنه مشکوک به آفساید بود.

گل دوم تراکتور نیز توسط عارف رستمی در دقیقه ۷۷ به ثمر رسید. ریکاردو آلوز با یک پاس در عمق دقیق، محمد نادری را از جناح چپ راهی محوطه نساجی کرد و او هم با نفوذ و رسیدن به شش قدم با پاس در عرض عارف رستمی را مقابل دروازه خالی قرار داد و او هم با یک بغل پا اختلاف را به دو گل رساند.

گل سوم تراکتور نیز توسط شجاع خلیل زاده در دقیقه ۸۷ به ثمر رسید. ریکاردو آلوز با یک سانتر از کرنر، توپ را به شجاع خلیل‌زاده رساند و وی با ضربه سر گل سوم تراکتور را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی بازی ریکاردو آلوز با اخراج مستقیم داور از بازی بیرون رفت تا بازی مقابل استقلال تهران را از دست دهد.

کد خبر 701111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.