همایش دو همگانی، گرامیداشت روز حماسه و ایثار کاشان

رئیس سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی‌ شهرداری کاشان از برگزاری همایش دو همگانی به مناسبت ۱۲ آبان ماه، سالروز حماسه و ایثار کاشان با شعار ورزش، همدلی و ایثار خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی فرجی با اشاره به برگزاری همایش دو همگانی در کاشان اظهار کرد: این برنامه طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مشارکت نهادها و دستگاه‌های اجرایی کاشان صبح جمعه ساعت ۹ از پارک لاله تا گلزار شهدای دارالسلام با حضور پسران و دانش آموزان به عنوان حماسه‌سازان انقلاب برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر تقویت روحیه فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه، افزود: این مسابقه علاوه بر جنبه ورزشی و اشاعه ورزش همگانی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که وظیفه‌ای همگانی است، انجام می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این رقابت با حضور پسران مقطع سنی ۱۳ تا ۲٠ سال از مقابل سازمان سیما منظر، فضای سبز شهری شهرداری در بلوار شهدا آغاز شده و شرکت‌کنندگان مسیر یک هزار و ۲٠٠ متری را خواهند دوید.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت ورزشی می‌توانند روز جمعه ساعت ۸ صبح با ثبت نام، حضور خود را در برنامه قطعی کنند.

رئیس سازمان یادآور شد: در ویژه برنامه «حماسه‌سازان انقلاب» که در قالب اجتماع خانواده‌های کاشانی به مناسبت سالروز حماسه و ایثار کاشان با همکاری سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان، روز جمعه در گلزار شهدای دارالسلام برگزار می‌شود و به ۵٠ نفر از برگزیدگان همایش دو همگانی جوایز ویژه ورزشی اهدا خواهد شد.

کد خبر 700920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.