کشف زمین‌خواری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پرونده ۴۰۰ هکتار زمین‌خواری به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان در زاهدان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی خبری مبنی بر تصرف غیرمجاز از اراضی ملی شهری واقع در یکی از مناطق اطراف شهرستان زاهدان مأموران انتظامی شهرستان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران به همراه عوامل قضائی و در معیت کارشناسان اداره کل منابع طبیعی استان از زمین‌های تصرف شده بازدید و پس از تأیید تصرف غیرمجاز بودن زمین‌های مذکور، ۴۰۰ هکتار را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف غیرمجاز را بیش از هزار میلیارد تومان برآورد کردند و در این راستا متهمان شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به دستگیری ۶ متهم گفت: در این زمینه یک قبضه سلاح شکاری، دو دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مدارک و تخریب دو باب ویلای مجلل کشف شده است.

سردار جلیلیان بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری (تصرف اراضی ملی و شهری) موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 700810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.