پروژه سد معیشتی گورانسراب خلخال پس از ۱۰ سال از بلاتکلیفی خارج شد

استاندار اردبیل گفت: پروژه سد معیشتی گورانسراب خلخال بعد از ۱۰ سال از بلاتکلیفی خارج و با تامین اعتبارات، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش ایمنا، سیدحامد عاملی در جریان دور سوم سفر شهرستانی به خلخال، ضمن بررسی میدانی پیشرفت پروژه سد معیشتی گورانسراب در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت سدهای معیشتی در پیشرفت کشاورزی و اقتصادی منطقه تکمیل سدهای معیشتی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا طی ماه‌های گذشته سد معیشتی بلیل در شهرستان خلخال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در صورت مناسب بودن شرایط جوی، به‌زودی یک سد معیشتی دیگر در شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش می‌شود تا پایان دولت سیزدهم، بهره‌برداری از ۳ سد معیشتی دیگر در این شهرستان آغاز شود.

استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه تونل الماس در جاده اسالم به خلخال با اشاره به آغاز عملیات حفاری و احداث راه‌های دسترسی این تونل، خاطرنشان کرد: تأمین منابع مالی پروژه تونل الماس را در جریان سفر دوم رئیس‌جمهور به استان جزو پروژه‌های اصلی و محوری پیشنهاد خواهد شد ضمن اینکه از سایر ظرفیت‌های قانونی از جمله قانون بودجه منابع مورد نیاز آن را تأمین خواهیم کرد.

عاملی امروز در سفر به اردبیل از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، پروژه‌های گردشگری پل معلق ازناو و هتل دومان، هتل الماس، مجموعه رغایب، پروژه چهار بانده کردن خلخال-سه‌راهی شاهرود بازدید کرد.

استاندار اردبیل در منزل شهید پوررضاقلی از شهدای روستای مجره از توابع بخش مرکزی خلخال حضور یافت و از خانواده این شهید والامقام دلجویی کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 700801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.