سمنان دومین استان امن برای سرمایه‌گذاران است

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امنیت موجود در استان مرهون وحدت حاکم میان ارکان امنیتی و انتظامی استان است، گفت: سمنان دومین استان امن برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه دهم آبان‌ماه_ در نشست با مسؤلین واحدهای عقیدتی سیاسی فراجای استان سمنان اظهار کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه این نهاد است و معنویت حاکم بر این ارگان، رمز موفقیت آن است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی پشتیبان واقعی نظام و انقلاب است، افزود: حضور مستمر و میدانی عوامل نیروی انتظامی در سطح جامعه باعث خنثی شدن اقدامات تخریبی دشمن و ایجاد امنیت پایدار برای مردم شده است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امنیت موجود در استان مرهون وحدت حاکم میان ارکان امنیتی و انتظامی استان است، خاطرنشان کرد: استان سمنان دومین استان امن برای سرمایه گذاران است.

هاشمی تصریح کرد: بنابر تاکید مقام معظم رهبری لازم است تا اقدامات دولت سیزدهم جهت تنویر افکار عمومی تبیین شود.

به گزارش ایمنا، نشست استاندار سمنان با مسئولان واحدهای عقیدتی سیاسی فراجای استان با حضور مشاور استاندار در امور روحانیت، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری و بیش از ۳۵ نفر از روحانیون معظم در سالن جلسات فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

کد خبر 700757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.