فراخوان طراحی نمادهای ورودی شهر بندرعباس

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با هدف کمک گرفتن از ایده‌های خلاقانه، هنرمندان، معماران، اساتید و همه علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانند طراحی نمادهای ورودی شهر بندرعباس از مسیرهای شرق، غرب و شمال را به مسابقه ملی طراحی ارسال کنند.

یعقوب دبیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در بدو ورود به شهر بندرعباس احساس می‌شود، برخوردار نبودن از نمادهای بومی و محلی است تا معرف شهر بندرعباس باشد.

وی افزود: در نظر داریم با هدف کمک گرفتن از ایده‌های خلاقانه، هنرمندان، معماران، اساتید و همه علاقه‌مندان در سراسر کشور طراحی نمادهای ورودی شهر بندرعباس از مسیرهای شرق، غرب و شمال را در قالب مسابقه ملی طراحی برگزار کنند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیسیون عمران در حال برنامه‌ریزی جزئیات و تعیین ضوابط و شرایط این نمادها است و به‌زودی اطلاعیه این مسابقه منتشر خواهد شد، پس از انتشار رسمی پوستر مسابقه، علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه مسابقه، در این رقابت ملی شرکت کنند.

دبیری‌نژاد تصریح کرد: طراح طرح‌های برتر ضمن دریافت جوایز نفیس این مسابقه، در صورت تمایل می‌توانند در مرحله اجرای پروژه به عنوان ناظر بر تکمیل و فاز عمرانی اثر خود نظارت کنند و در نهایت نام طراح در شناسنامه نماد ورودی شهر بندرعباس ثبت و ماندگار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با انجام موفق این طرح شاهد مشارکت بیشتر شهروندان در سایر موضوعات اداره امور شهر باشیم.

کد خبر 700637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    18 4
    واقعا بندرعباس از هر نظر خیلی کمبود داره ورودی شهر که دیگه جای تأسف ☹️☹️داخل شهر هم فضای سبز و مبلمان شهری در حد صفره ،خیابانها که افتضاح حاشیه خیابون هم بسیار زشت و نازیبا آخه بندرعباس شهر کوچکیه بیشتر باید رسید
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    2 0
    متأسفانه برای رسیدگی به بندرعباس خیلی مشکل داریم کلی زباله هست کنار دریا ،توی پارک ها ،سرویس های بهداشتی که درهاش قفله برای هر پارکی بایدچندتا پاکبان حضور داشته باشند وبا اونایی که زباله می‌ریزند یا درحال آسیب زدن به وسیله‌ها هستند مقابله کنند