۳۲ واحد صنفی متخلف در گشت مشترک بازرسی نائین شناسایی شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نایین گفت: ۳۲ واحد صنفی متخلف از بازرسی ۲۰۰ واحد صنفی در نائین شناسایی و گزارش شد.

محمد حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با شروع طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، گشت مشترک بازرسی با حضور نماینده ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، بسیج اصناف و همچنین واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نائین ادامه داد: در مجموع از تعداد ۲۰۲ واحد صنفی فروش پوشاک، لوازم التحریر، کیف، کفش، آرایشگاه و دیگر واحدهای بازرسی شده، تعداد ۳۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و برگ گزارش بازرسی تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و موارد لازم تنظیم شده است.

به گزارش ایمنا، در شهریورماه امسال و در گشت مشترک تعزیرات حکومتی و تمام دستگاه‌های نظارتی استان اصفهان، ۱۲ واحد صنفی در شهر نائین بازرسی و از این واحدها، ۸ واحد جریمه و ۳ واحد صنفی شامل فروشگاه، رستوران و نانوایی پلمب شدند.

از این رو انجام بازرسی‌های متعدد، ارائه آموزش‌ها و موارد لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه در شهرستان نائین ضروری است و بسیاری از مردم از برخی واحدهای صنفی در شهرستان گله‌مند هستند.

کد خبر 700553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.