روند پیشرفت طرح ملی مسکن در شهرستان مبارکه

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: تاکنون ۵۱۳ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، تایید نهایی شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حسین صفری با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: بررسی و پالایش هزار و ۱۵۰ نفر از متقاضیان ثبت‌نام شده در این شهرستان برای طرح نهضت ملی مسکن به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۱۳ نفر از متقاضیان تأیید نهایی شده‌اند، افزود: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با محدودیت زمین مواجه بودیم که پیگیری‌های لازم در این خصوص به عمل آمده است و در حال حاضر در صفائیه زمینی به بنیاد مسکن تحویل داده شده که در بخشی از آن اقدام به ساخت شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه ادامه داد: مطابق با قراردادی که از مهر امسال منعقد شده، پیمانکار در حال نازک‌کاری است و با توجه به مدت یک‌ساله قرارداد، امید است واحدهای مسکونی سال آینده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی تاکید کرد: ۱۵ هکتار زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن در شهر دیزیچه پیش‌بینی شده که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در دست اقدام است و مذاکراتی با شهرداری برای آماده‌سازی زمین به عمل آمده است.

صفری تصریح کرد: ۱۰.۷ هکتار زمین در شهر کرکوند از اراضی دارای سند مالکیت به نام دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است که مطابق با قراردادی که با شهرداری کرکوند امضا شده، مشاور در حال حاضر در حال تفکیک و تهیه نقشه با هدف آماده‌سازی توسط شهرداری کرکوند است.

کد خبر 700430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.