حمایت کلیمیان یزد از مردم مظلوم غزه + فیلم

جامعه کلیمیان یزد ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کلیمیان یزدی امروز _دوشنبه هشتم آبان ماه_ در کنیسه ملأ آقا بابا در بافت تاریخی یزد، با در دست داشتن پلاکاردهایی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

این کلیمیان ضمن همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام کردند ما یهودیان ایران همگان با همه یهودیان آزاده جهان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم نموده و دولت‌های این رژیم را شریک این جنایت‌ها و کشتار بی‌دفاع در فلسطین می‌دانیم.

آنان اعلام کردند که رفتارهای این رژیم سفاک بر خلاف آموزه‌های یهودیت و تورات مقدس بوده است لذا ضمن همدردی با مردم مظلوم و ستم دیده غزه که مدت‌ها در محاصره رژیم صهیونیستی هستند از حداقل شرایط لازم برای زندگی، آب، خوراک و سوخت محروم هستند و در ایام اخیر شبانه روز مورد تهاجم و بمباران بی‌رحمانه این رژیم هستند.

کلیمیان یزدی در قطعنامه خود بیان کردند که از این جنایت‌ها ابراز تأسف داریم و ضمن تجمع در کنیسه‌های یهودی نشین در ایران تهران، شیراز اصفهان، کرمانشاه و یزد موارد زیر را به تمام دولت‌ها و مجامع بین‌المللی یادآور می‌شویم که ارتکاب به این جنایت‌های جنگی توسط رژیم سفاک صهیونیستی مورد تقبیح تمامی ادیان و آزادگان جهان بوده و اقدامات رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر هیچ گونه نسبتی با دین یهود و باورهای یهودیت نداشته و ندارد. حمایت‌های استعماری از رژیم صهیونیستی آن‌ها را حامی این رژیم و شریک جرم آنان در کشتار افراد بی‌گناه می‌سازد.

سکوت و انفعال دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشر در قبال جنایت صورت گرفته از طرف رژیم صهیونیستی مصداق بارز شناسایی وضعیت موجود بوده و مسئولیت بین‌المللی دولت و سازمان‌های منفعل را دارد. ما خواستار آتش‌بس فوری و توقف جنایات رژیم صهیونیستی اعم از قتل عام کودکان زنان و هدف قرار گرفتن افراد و اماکن غیرنظامی و اماکن مقدس هستیم و درخواست رفع فوری محاصره غزه جهت ارسال دارو غذا، سوخت و امدادرسانی به ساکنان دردمند این منطقه را داریم و امید به برقراری صلح و آرامش، امنیت و عدل و انصاف در جهان داریم.

کد خبر 700287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.