شهید فهمیده انگیزه ای برای مقاومت نوجوانان فلسطینی شد

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: آنجا که محمدحسین فهمیده با پرتاب نارنجک و جان‌فشانی و ایثارگری موجب انهدام و نابودی دشمنان بعثی و تانک دشمن شد، انگیزه‌ای برای نوجوانان و جوانان فلسطینی ایجاد کرد که امروز در مقابل بمباران وحشیانه دشمن بایستند و مقاومت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا صبح امروز _دوشنبه هشتم آبان_ در مراسم میثاق دانش‌آموزان دهه‌هشتادی با ولایت ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: وقتی سان می‌دیدیم و از مقابل دانش‌آموزان رد شدیم، خاطره شهید محمدحسین فهمیده، مهرداد عزیزاللهی، شهید مرحمت بالازاده، شهید بهنام محمدی، شهید ناهید فاتحی کرجو و شهید زینب کمایی در ذهن ما زنده شد، کسانی که تمام سرمایه خودشان را در کف اخلاص نهادند تا عزت، شرف، عظمت و آبروی ایران را در مقابل تهاجم استکبار جهانی حفظ کنند و به دنیا نشان دهند. کسانی که با توسل به اسلام ناب و الگو شدن برای جهان اسلام و بالاخص رزمندگان فلسطینی، شرایطی را رقم زدند که امروز زمینه سقوط و نابودی رژیم اشغالگر قدس و پشتیبانان و حامیان آن‌ها فراهم شده است.

وی افزود: آنجا که محمدحسین فهمیده با پرتاب نارنجک و جانفشانی و ایثارگری باعث انهدام و نابودی دشمنان بعثی و تانک دشمن شد، انگیزه‌ای برای نوجوانان و جوانان فلسطینی ایجاد کرد که امروز در مقابل بمباران وحشیانه دشمن بایستند و مقاومت کنند و شرایطی را رقم بزنند که دشمن را به عجز و ناله درآورد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: کسانی که به تجهیزات ارتششان می‌بالیدند و اذعان می‌کردند که ما پنجمین ارتش مجهز دنیا هستیم، در مقابل اراده و ایمان رزمندگان فلسطینی کم آوردند، کسانی که معتقد بودند اشراف اطلاعاتی آن‌ها جنبده‌ای را از زیر نظرشان پنهان نخواهد کرد، در مقابل عظمت، طراحی و مدیریت رزمندگان فلسطینی کم آوردند، کسانی که به پشتیبانی آمریکا و اروپا می‌بالیدند، کسانی که قدرت و عظمت خودشان را در حمایت آمریکا و اروپا و سران وابسته کشورهای عربی منطقه می‌دیدند، امروز در مقابل طوفان‌الاقصی کم آوردند.

سردار فدا ادامه داد: کسانی که با قدرت ارعاب و بازدارندگی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در دل رزمندگان فلسطینی و مردم غزه بودند امروز شرایطی برایشان رقم خورده است که ناچار به اظهار شکست و نابودی هستند.

وی خطاب به نوجوانان گفت: رزمندگان فلسطینی شرایطی را رقم زدند که تمام تجهیزات لشکر دشمن را از کار انداختند و هک کردند؛ سامانه گنبد آهنین، رادارهای مراقبتی، تجهیزات دید در شب، تجهیزات حرارتی، سیستم ارتباطی با ماهواره، توپخانه، هواپیما و هلیکوپتر فایده‌ای نداشت و هزار نفر رزمنده از موانع و تجهیزات خودکار، مجهز به سیستم برق و دیوارهای بتنی عبور کردند و ۴۵ کیلومتر در خاک سرزمین‌های اشغالی پیشروی کردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان یادآور شد: رزمندگان فلسطینی، فرماندهانی را که اذعان می‌کردند از ویژه‌ترین و پخته‌ترین افراد ارتش رژیم صهیونیستی هستند، در خواب با لباس راحتی اسیر کردند و شرایطی را رقم زدند که هیچ‌کدام از این تجهیزات به یاری و امداد آن‌ها نیامد. رزمندگان فلسطینی با تجهیزات ابتدایی، رعایت غافلگیری، حجم آتش مؤثر و با تمرین و ممارست توانستند برای اولین بار در طول تاریخ، هزار نفر تلفات را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنند و بیش از ۲۰۰ نفر را به اسارت خود درآورند.

سردار فدا افزود: آن‌ها شرایطی را رقم زدند که برای اولین بار رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه امنیتی رژیم صهیونیستی حضور پیدا کرد تا از شکست، اضمحلال، نابودی و ریختن دیوار قدرت رژیم صهیونیستی جلوگیری کند. کشورهای اروپایی از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه آمریکا پشت رژیم صهیونیستی قرار گرفتند تا از شکست رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند، اما می‌بینیم رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی در مقابل عظمت، بزرگی، ایمان و عزت مردم غزه کم آورده‌اند و فجایع اخیر از جمله بمباران مردم بی‌دفاع، بمباران تأسیسات زیربنایی، بیمارستان‌ها و قتل‌عام وحشیانه زن و مرد و پیر و جوان و کودک مردم غزه را مرتکب شده‌اند.

وی با بیان اینکه شاهد هستیم علی‌رغم تمام این مشکلات مردم غزه ایستاده‌اند، تاکید کرد: آن‌ها شهدایشان را به جبهه اسلام، به مردم غزه و به جبهه مقاومت تقدیم می‌کنند و علی‌رغم نقشه دشمن برای اجرای نقشه خاورمیانه جدید می‌بینیم که حاضر نیستند از زیر بمباران خارج شوند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان اظهار کرد: ما اینجا جمع شده‌ایم تا اعلام کنیم ما دانش‌آموزان دهه شصتی هستیم که شهید فهمیده الگوی ما است، ما دهه هشتادی‌ها را باور داریم، ما دهه هشتادی‌ها را دیده‌ایم که در زمینه دفاع از انقلاب اسلامی، فتنه‌های دشمن را در کشور عقیم گذاشتند و ما دختران و پسران نوجوانی را دیده‌ایم که طی چند روز گذشته در حمایت از مردم غزه به صحنه تظاهرات و دفاع آمدند و برای اعزام و دفاع از مردم غزه ثبت‌نام کردند.

سردار فدا در انتها خاطرنشان کرد: امروز در اینجا جمع شدیم که به رهبر و فرمانده خود اعلام کنیم، ما شبیه شهید فهمیده، بالازاده، کاظمی، میثمی، ردانی‌پور و شهید خرازی در دفاع از عظمت مردم بزرگ ایران، جبهه مقاومت، مردم مظلوم فلسطین و غزه آماده جان‌فشانی و بذل جان هستیم.

کد خبر 700180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.