رسیدگی و بررسی ۱۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در این منطقه گفت: این جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و به ۱۰ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه پنج شهرداری اظهار کرد: جلسه این ماه با حضور عباس حاج‌رسولی‌ها، حجت‌الاسلام مهروی‌پور و مصطفی نباتی‌نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار و به ۱۰ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه تمام کارکنان منطقه پنج پرونده‌ها را با سرعت و دقت بررسی می‌کنند تا نیاز به ارجاع این موارد به کمیته نظارتی نباشد، افزود: موارد ارسالی در راستای مساعدت مالی و موارد شهرسازی بوده است.

رسیدگی و بررسی ۱۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان به‌صورت مستمر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود و در این جلسات پرونده‌هایی که نیاز به دستور مقام‌های بالاتر در مدیریت شهری دارد، بررسی و دستورات لازم برای اقدام بر اساس ضوابط و قوانین موجود صادر می‌شود.

کد خبر 700116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.