لازمه موفقیت «اصپاک» مشارکت شهروندان است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با سامانه هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک «اصپاک» افراد با برنامه‌ریزی می‌توانند نسبت به تحویل پسماند خشک منازل خود اقدام کنند، افزود: موفق بودن این طرح در گرو همکاری و مشارکت شهروندان است.

عباس حاج رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از اقدامات جدید مدیریت شهری در حوزه محیط زیست، راه‌اندازی سامانه هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک (اصپاک) است که شهروندان با مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی http://app.isfahan.ir یا وبگاه اصپاک به نشانی http://isfpak.com می‌توانند از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه با وجود این اپلیکیشن و خدمت هوشمند، افراد با برنامه‌ریزی می‌توانند نسبت به تحویل پسماند خشک منازل خود اقدام کنند، افزود: موفق بودن این طرح در گرو همکاری و مشارکت شهروندان است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اصپاک شهروندان می‌توانند با کسب ۵۰ امتیاز معادل ١۴ میلیارد ریال بیمه آتش‌سوزی یک‌ساله برای منازل مسکونی دریافت کنند؛ این اقدام به افزایش ایمنی شهر کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه با وجود این خدمت هوشمند، افراد با برنامه‌ریزی می‌توانند نسبت به تحویل پسماند خشک منازل خود اقدام کنند، از این‌رو اطلاع‌رسانی درباره اصپاک به‌خوبی در سطح شهر انجام شده است، گفت: تمام تلاش‌های انجام شده در راستای ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر به شهروندان و افزایش همکاری آن‌ها است.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به اینکه اگر ارتباط بین شهروندان با سامانه به‌خوبی برقرار شود و اصپاک نیز به تعهدات خود عمل کند، مردم از این طرح استقبال خواهند کرد، ادامه داد: رمز موفقیت اقدامات مدیریت شهری در گرو مشارکت حداکثری شهروندان است که امیدواریم اصپاک نیز با مشارکت مردم، یک طرح موفق باشد.

کد خبر 700107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.