بجنورد در جذب سرمایه‌گذار ضعیف است

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با تشریح دستاوردهای شهرداری بجنورد طی دو سال گذشته، گفت: بجنورد در جذب سرمایه‌گذار مشکل دارد و ضعیف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمشید عین بیگی امروز- یک‌شنبه هفتم آبان ماه- در آئین معارفه شهردار بجنورد اظهار کرد: شهرداران پیشین در حد توان خود اقداماتی برای شهر بجنورد انجام دادند و به این خاطر باید تشکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه بجنورد به شهر فرهنگ‌ها معروف است، افزود: طی دو سال گذشته با همت جمعی اقدامات خوبی انجام شده است و این به خاطر تلاش صادقانه نیروهای خودم است.

رئیس شورای شهر بجنورد با بیان اینکه بجنورد نیازمند حرکت بیشتری بوده و از این رو تغییر و تحول ضروری است، خاطرنشان کرد: افزایش تجهیزات آتش‌نشانی یکی از موفقیت‌های دو سال اخیر است و مدیریت مالی دو سال گذشته مطلوب بود که باعث شد امروز مشکلی نداشته باشیم.

عین بیگی افزایش فضاهای روباز ورزشی را دیگر موفقیت دانست و تاکید کرد: در حوزه سرمایه گذاری مشکل داریم و ضعیف هستیم؛ باید به سمت استقلال مالی شهرداری پیش رویم و نمی‌توان با فروش زمین شهرداری را سرپا نگه داشت.

وی افزود: در حال حاضر با مدیریت جدید و روحیه‌ای متفاوت به دنبال ارتقا شهر هستیم و شهردار بجنورد با توکل باید به دنبال خدمت باشد.

رئیس شورای شهر بجنورد بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت شهر تاکید کرد و گفت: ۲۰ میلیون مسافر از بجنورد عبور می‌کنند؛ بنابراین باید مدت حضور مسافران در این شهر را خاطره‌انگیز کرد.

کد خبر 699966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.