عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ آبان‌ماه

در این بسته خبری از تولید ۹۵۰۰ تن آسفالت در شهرداری رشت تا تولید افزون بر ۱۲ تن پسماند عفونی در کلان‌شهر مشهد و اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مسیر گردشگری در شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

الزامات ایمنی مترو قم به تأیید سازمان پدافند غیرعامل کشور رسید

مهدی برزویی، مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با بیان اینکه مطالعات پدافندی پیش‌شرط اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های شهری است، گفت: تمام الزامات ایمنی مترو قم به تأیید سازمان پدافند غیرعامل کشور رسیده و آماده بهره‌برداری است.

فضای ورزشی رایگان برای تاکسیرانان قزوین مهیا شد

محمدرضا وثوقی نیا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: فضای ورزشی رایگان برای تاکسیرانان شهر قزوین مهیا شده و انتظار داریم که این قشر فعال و زحمتکش از ظرفیت‌های فراهم شده استقبال کنند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ آبان‌ماه

مسئولیت نرخ‌گذاری برای حمل و نقل عمومی پایتخت با شورای شهر است

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه این شورا مسؤولیت نرخ‌گذاری برای حمل و نقل عمومی را دارد، گفت: نرخ‌هایی که از سوی دیگر سازمان‌ها تعیین شده را می‌توان با تفاهم کم و زیاد کرد ولی این وظیفه بر عهده شورای شهر است.

افزون بر ۱۲ تن پسماند عفونی در کلانشهر مشهد تولید می‌شود

مهدی یزدانجو، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: افزون بر ۱۲ تن پسماند عفونی روزانه در بیمارستانها، مطب‌ها و مراکز درمانی کلانشهر مشهد تولید می‌شود.

تشدید نظارت بر خودروهای ارائه‌دهنده سرویس مدارس در تبریز

رحیم قاصدی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز اظهار کرد: با همکاری پلیس راهور و اداره‌کل آموزش و پرورش استان نسبت به راه‌اندازی گشت‌های تلفیقی اقدام و رصد، پایش و نظارت دقیق و مستمری بر عملکرد خودروهای ارائه دهنده سرویس به دانش آموزان صورت می‌گیرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ آبان‌ماه

تولید ۹۵۰۰ تن آسفالت در شهرداری رشت

امید اکبری، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت از تولید ۹۵۰۰ تن آسفالت در مهرماه سال جاری خبر داد.

اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مسیر گردشگری در شهرکرد

مجید احمدی، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای اجرای پروژه مسیر گردشگری از سال ۹۸ تاکنون ۸ میلیارد تومان هزینه شده و امسال ۶ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

کد خبر 699923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.