معرفی ۱۱ شهرداری و دهیاری شهرستان دنا به مراجع قضایی

مدیرکل محیط‌ زیست کهگیلویه و بویراحمد از معرفی دو شهرداری و ۹ دهیاری به مراجع قضایی به دلیل تخلفات زیست‌محیطی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسلام جاودان‌خرد امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ واحد آلاینده زیست‌محیطی طی سال جاری در شهرستان دنا به مراجع قضائی معرفی شد.

وی افزود: پس از پایش مستمر و دوره‌ای صنایع تولیدی-خدماتی در شهرستان دنا توسط کارشناسان محیط‌زیست، کشتارگاه و تصفیه‌خانه شهر سی‌سخت به‌دلیل رعایت نکردن موارد زیست‌محیطی آلاینده تشخیص داده شده است که پس از صدور اخطاریه‌های مدت‌دار زیست‌محیطی و بی‌توجهی به اخطاریه‌ها به مراجع قضائی معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ادامه بازدیدها و پایش‌ها، کارشناسان از جایگاه‌های پسماند در دو شهر سی‌سخت و پاتاوه طی چندین مرحله بازدید کردند که به دلیل رعایت نشدن مسائل زیست‌محیطی برای شهرداران سی‌سخت و پاتاوه اخطاریه زیست‌محیطی مدت‌دار صادر شد، اما به‌دلیل بی‌توجهی به اخطاریه‌ها و رفع نشدن آلایندگی در بازدیدهای مجدد، هر دو شهردار به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به معرفی ۹ دهیار به مراجع قضائی ۹ اضافه کرد: محیط زیست شهرستان دنا در ادامه وظایف نظارتی حاکمیتی خود، ۹ دهیار روستاهای این شهرستان را به‌دلیل مدیریت نکردن جایگاه زباله روستا به مراجع قضائی معرفی کرده است.

کد خبر 699871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.