برخورد قاطع دستگاه قضایی خراسان شمالی با ترک فعل مدیران

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر برخورد قاطع با ترک فعل مدیران، گفت: دستگاه قضایی به موضوعاتی که با حقوق عامه مرتبط است، ورود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضائی اسفراین اظهار کرد: دستگاه قضائی براساس رسالت ذاتی و وظایف قانونی خود در موضوعاتی که به نحوی با حقوق عامه مرتبط است، ورود پیدا کرده و پیگیری می‌کند.

وی افزود: مشاهده می‌شود که گاهی به دلایل مختلف و در جریان اجرای برخی از پروژه‌ها کارهای مطالعاتی لازم و پیش‌بینی‌های مورد نیاز در همان ابتدا به درستی انجام نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: این امر باعث می‌شود اجرای این طرح‌ها با مشکلات بسیار جدی مواجه شود و هزینه‌های گزافی بر بیت‌المال وارد و تحمیل شود.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با ترک فعل مدیران، افزود: نحوه جانمایی و اجرای پل زیرگذر واقع در مجاورت ضلع غربی ورودی دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

براتی‌زاده در پایان گفت: وضعیت فعلی و ایراداتی که از منظر کارشناسی در این خصوص همچنان وجود دارد، باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود و دستگاه قضائی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 699771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.