پایان کار «فرزندان ایران» با کسب جایگاه دوم مسابقات

کاروان «فرزندان ایران» پس از ۶ روز رقابت رسمی در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی با کسب جایگاه دوم به کار خود پایان داد، این برای نخستین‌بار است که ایران در این جایگاه قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، کاروان ورزش ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی، در حالی روز جمعه به کار خود در روز پنجم این بازی‌ها پایان داد که پس از چهار روز جایگاه دومی جدول توزیع مدال‌ها را از دست داد.

در پایان روز پنجم بازی‌ها ژاپنی‌ها در تعداد ۳۹ مدال طلا با ایران برابر شدند و به واسطه مدال‌های نقره بیشتر جایگاه دومی ایران را از آن خود کردند. این جایگاه اما امروز با طلایی شدن نمایندگان کشورمان در پارادوومیدانی، پاراشطرنج و پاراوزنه‌برداری دوباره به ایران بازگردانده شد و در نهایت به نام ایران ثبت شد.

ورزشکاران ایران امروز، شنبه و در روز پایانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی در مجموع ۵ طلا، ۷ نقره و ۴ برنز در رشته‌های پارادوومیدانی، پاراتیروکمان، پاراشطرنج، پاراوزنه‌برداری و تیم ملی فوتبال نابینایان کسب کردند.

به این ترتیب کاروان ورزش ایران با ۱۳۱ مدال شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز در جدول توزیع مدال‌ها در جایگاه دوم ایستاد و به کار خود پایان داد.

کد خبر 699547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.