تحکیم پیوند شهروندان و مدیریت شهری در هفته فرهنگی قزوین مورد توجه است

شهردار قزوین گفت: برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین با هدف پیوند عمیق میان شهروندان با مدیریت شهری، آشنایی آن‌ها با هویت شهر و تمرکز بهتر بر امور اجرایی می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین، اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی و تمهیدات انجام شده هفته فرهنگی قزوین به مدت شش روز از شنبه ششم تا یازدهم آبان‌ماه در بوستان هشت بهشت سالن همایش سازمان شهرداری برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین با هدف پیوند عمیق میان شهروندان با مدیریت شهری، آشنایی آن‌ها با هویت شهر و تمرکز بهتر بر امور است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: رونمایی از «گذر شهروندی» در قالب غرفه‌های متعدد، اجرای برنامه «جنگ شادی» در قالب تئاتر و سرود شهروندی، برگزاری برنامه‌های مرتبط با امور شهری و شهروندان برای نوجوانان و جوانان و رونمایی از کتاب تاریخ و هویت قزوین، برپایی جشن بزرگ «به افتخار قزوین» از برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی است.

تقوی ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی نسبت به اعزام ناوگان اتوبوس با هدف جابه‌جایی دو هزار دانش‌آموزان در برنامه «گذر شهروندی» اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: این ناوگان از شنبه ششم مهرماه آماده خدمات‌رسانی به مدارس غنچه دو، شهید کبری وحید، کوثر، شهید بابایی، شهید عبدالهی، شرافت، رضویه، بقیه الله، شهید بابایی (پسرانه)، امام صادق علیه السلام، ناجی، برادران مافی، فروغ، محمود غنچه ۲ (پسرانه) است و این سرویس‌دهی تا پایان برنامه «گذر شهروندی» ادامه دارد.

شهردار قزوین گفت: اختصاص اتوبوس گردشگری برای کودکان و دانش‌آموزان مدارس سطح شهر قزوین و جابه‌جایی شهروندان به مقصد نمایشگاه با هدف بازدید از غرفه‌ها از خدمات ناوگان اتوبوسرانی قزوین در هفته فرهنگی قزوین است.

تقوی اضافه کرد: دانش‌آموزان پس از بازدید از غرفه‌ها با موضوعات متنوع، اجرای تئاتر با موضوع فرهنگ ترافیک، نقاشی، شعرخوانی و جشن به «افتخار قزوین» به مدارس منتقل می‌شوند.

کد خبر 699491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.