زن محجبه ایرانی تمدن‌ساز است

خطیب جمعه قم گفت: زن مسلمان محجبه ایرانی در تاریخی زندگی می‌کند که چشم دنیا به وی است و می‌تواند تمدن جدیدی را پایه‌گذاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید محمد سعیدی امروز – جمعه پنجم آبان ماه – در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی قدس برگزار شد اظهار کرد: زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد.

وی افزود: زن ایرانی ثابت کرده که هم می‌توان عفیف و شریف بود و هم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و علمی نقش ایفا کرد و به پیروزی‌های بزرگ رسید.

امام جمعه قم اظهار کرد: بانوان و مسئولان ما مراقب باشند، دشمنان به الگوهای اصیل شما ضربه وارد نکنند و مسیر الگو پردازی و الگوسازی و تاسی به الگوهای صحیح را منحرف نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت شهید فهمیده گفت: این شهید جبهه شیطان را به وحشت انداخته به گونه‌ای که این روزها مشغول دروغ پردازی برای زیر سوال بردن این حماسه هستند.

آیت الله سعیدی با اشاره به حماسه جوانان فلسطینی علیه رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: دشمن از این می‌ترسند که اگر مکتب شهید فهمیده جهانی شود، نوجوانان فلسطینی خواب را از او خواهند ربود.

وی ادامه داد: حماسه هشت سال دفاع مقدس از جمله حرکت مقدس شهید فهمیده این روزها به الگوی تمام آزادی خواهان جهان از جمله محور مقاومت تبدیل شده است و این همان چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.

کد خبر 699425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.