رژیم غاصب صهیونیستی در دوراهی مرگ قرار گرفته است

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان گفت: امروز رژیم غاصب در دوراهی مرگ قرار گرفته است، زیرا در صورت سکوت، مرگش حتمی است و در صورت مقابله، توانایی روبرویی با نیروی مقاومت را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، ظهر امروز _جمعه پنجم آبانماه_ در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: امروزه یکی از مصادیق بزرگ تقوا اتحاد داخلی و مخالفت با دشمنان خارجی است، خداوند متعال در سوره فرقان خطاب به پیامبر (ص) می‌فرماید به واسطه‌ی قرآن با دشمنانتان مقابله علمی کنید.

وی با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده افزود: امام خمینی (ره) این شهید را رهبر خود دانستند، در این راستا مقاومت هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت امروز باعث شده که نوجوانان فلسطینی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، برهمین اساس لازم است به دانش آموزان نسبت به حضور در بسیج دانش آموزی و ارتقای تلاش خود کوشا و به تعبیر رهبر معظم انقلاب پای کار اسلام و نظام باشند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: بانوان ضرورت دارد امروز با بصیرت عفت، عزت و کرامت انسانی خود را مانند الگویشان حضرت زهرا (س) به همگان اثبات کنند، در این راستا گاهی مشاهده می‌شود برخی از مسئولین سعی دارند با بهانه‌های مختلف از جمله اغتشاشات در جامعه نسبت به رعایت قوانین عفاف و حجاب کوتاهی کنند، همانطوری که متوجه شدیم علی رغم تلاش مجلس شورای اسلامی در حوزه حجاب و عفاف، قوانین دیگری برای شورای نگهبان ارسال شده که این موضوع خلاف قانون است. امروز نخبگان دانشگاهی، فرهنگیان و فرهیختگان حوزوی را نسبت به ترویج اخلاق در جامعه توصیه می‌کنم، امیدوارم روزی شاهد جامعه‌ای متحد در عمل به معروفات و منکرات باشیم.

وی افزود: امروزه با مشکل بزرگ جهان اسلام مواجهیم که در این راستا وظیفه مهمی بر عهده ملت‌های مسلمان گذاشته شده است، برهمین اساس رهبر معظم انقلاب فرمودند: در کنار مظلومیت باید صبر و اقتدار مردم غزه گفته شود، امروز رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی از رویارویی با جبهه مقاومت به جنایت علیه مردم مظلوم غزه روی آورده است و با تخریب یک بیمارستان هزاران نفر را به شهادت رساند.

آیت الله مهدوی تصریح کرد: صبر و مقاومت مردم غزه در روزهای اخیر قابل توجه است، از جمله این استقامت می‌توان به زمانی که پدری نوجوان شهید خود را در دست گرفته و به فرزندش افتخار می‌کند اشاره کرد، در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروزی از آن مردم فلسطین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز رژیم غاصب در دوراهی مرگ قرار گرفته است، زیرا در صورت سکوت مرگش حتمی است و در صورت مقابله توانایی روبرویی با نیروی مقاومت را ندارد و در این راستا سعی دارد با جنایت علیه مردم مظلوم غزه پایان خود را به تأخیر بیاندازد که این راه هم پایانش نابودی و ذلت است، هم پیمان‌های رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا نیز با شرایطی مشابهی روبرو هستند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: طوفان الاقصی برکات متعددی را در پی داشت که به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی خسارات این عملیات برای رژیم صهیونیستی جبران ناپذیر خواهد بود، همچنین از جمله دستاوردهای این عملیات می‌توان به تنفر عمومی مردم جهان از اسرائیل جنایت کار وحامیانش، مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها، اتحاد دولت‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، تخریب تمامی زیرساخت‌های اقتصادی رژیم غاصب و عزت جبهه مقاومت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از شروع جنگ اخیر فلسطین، راهپیمایی‌های چندصد هزار نفری در سرزمین‌های اشغالی علیه دولت رژیم اشغالگر برپا شد و امروز نیز اختلاف در دل دولت رژیم صهیونیستی افزایش یافته در این راستا امیدواریم هرچه زودتر مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسد.

قلب تمام مردم آزاده جهان با مردم مظلوم غزه است

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مقاومت و مردم مظلوم غزه اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان قرار داریم، که رویکردها و مبانی انقلاب اسلامی جلوی ملت هاست و آنچه که پیش بینی رهبر فرزانه انقلاب بود در حال محقق شدن است و همگان بر این نظر هستند که رهنمودهای اندیشمندانه رهبر انقلاب اکنون در جهان در حال نتیجه دادن است، مناسبات بین‌المللی اکنون به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است و باور فکری در جهان اسلام بر پایان رژیم اشغالگر مشهود است.

وی افزود: ضربه مقاومت آنقدر سنگین بود که همینه رژیم اشغالگر فروریخت، اگرچه محوریت این ضربه سنگین با حماس بود اما قلب تمام مردم آزاده جهان با مردم مظلوم غزه است، اکنون تحولی را در جبهه مقاومت شاهد هستیم، در این راستا امروز جریان مقاومت فلسطین از دفاع همیشگی به سمت حمله به رژیم غاصب روی آورده است که این موضوع بیانگر این است که امداد و نصرت الهی شامل کسانی می‌شود که به دنبال تغییر به نفع امت اسلام هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مقاومت جنگ ترکیبی علیه رژیم غاصب آغاز کرد و در این عملیات از زمین، هوا، دریا راکت‌های متعددی بر سر صهیونیست‌ها فرود آمد و برهمین است جبهه مقاومت توان پوشالی بازدارندگی گنبد آهنین صهیونیستی را به همه جهان اثبات کرد، اکنون صدای شکستن استخوان‌های رژیم اشغالگر بلند شده است.

کد خبر 699410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.