ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای در طرح‌های بزرگ دولت

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به وضعیت قابل قبول استان یزد در حوزه رسانه، گفت: مدیران استان با بهره‌گیری از بستر رسانه جهت تبیین دستاوردهای دولت و نقاط امیدآفرین اقدام کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک شورای اداری، شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و استاندار یزد برگزار شد.

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این نشست به بررسی مسائل و مشکلات حوزه اطلاع‌رسانی استان پرداخت و اظهار کرد: نیاز بود تا در ارتباط با حوزه رسانه و فرایند گردش خبر در بخش‌های مختلف دولت هم‌اندیشی شود.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت تقویت مجموعه فعالیت‌های رسانه‌ای دولت، عنوان کرد: خوشبختانه یزد از وضعیت مطلوبی در حوزه رسانه برخوردار است اما برخی نارسایی‌ها و نواقص نیز وجود دارد که باید جبران شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به لزوم تدوین پیوست رسانه‌ای در طرح‌های بزرگ دولت، گفت: در این راستا همکاری بیشتر مدیران استان با رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و استفاده از این بستر برای تبیین دستاوردهای دولت و آنچه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان نقاط امیدآفرین از آن یاد می‌کنند، ضروری است.

خلجی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید در حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بازنگری شود، تصریح کرد: بر این اساس لازم است تا نقاط قوت روابط عمومی‌ها به جد تقویت شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در بخش‌هایی که روابط عمومی‌ها دچار ضعف بوده و توان و انگیزه لازم برای انجام مأموریت‌های خود را ندارند بازنگری و در صورت نیاز تغییراتی در این حوزه انجام شود.

کد خبر 699341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.