اهدای بیش از ۷۰ قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان کمیته امداد سمیرم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم گفت: بیش از ۷۰ قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان سمیرمی اهدا شد.

مسلم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با کمک خیرین و نیک‌اندیشان سمیرمی، بیش از ۷۰ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مددجویان شهرستان سمیرم اهدا شد.

وی افزود: اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن‌ها انجام می‌شود که این لوازم با کمک و هم‌افزایی خیران و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد تأمین شده و با اولویت بندی افراد واجد شرایط بین مددجویان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم اضافه کرد: بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی دیواری، تلوزیون، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی اتوماتیک از جمله این اقلام است.

وی افزود: مردم با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌تواند به کمیته امداد یاری برسانند تا تعداد افراد بیشتری را از این کمک‌ها برخوردار شوند.

سلیمانی با اشاره به توزیع مرحله دوم لوازم ضروری در آذرماه ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز نیکوکاری یا از طریق کد دستوری #۰۳۱۴*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای گره‌گشایی از نیازمندی‌های اقشار کم‌برخوردار به این نهاد اهدا کنند.

کد خبر 699302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.