رفع گره ترافیکی اراک با اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره)

وزیر کشور گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) اقدامی مهم است که با اجرای آن گره ترافیکی ورودی اراک رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز _ پنجشنبه چهارم آبان‌ماه در حاشیه سفر یک روزه به اراک در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره)، دستورات لازم برای پیگیری موضوعات سهم شهرداری اراک از عوارض آلایندگی و همچنین بحث مشکل زمین منطقه گردشگری نورالشهدا برای احداث فضای سبز و پارک را به معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ابلاغ کرد.

مجتبی قاسمی سرپرست شهرداری اراک نیز با ارائه توضیحاتی پیرامون آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) و سایر پروژه‌های در دست اجرا در شهر اراک همچون منطقه گردشگری نور الشهدا، مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی آفتاب، انتقال خط لوله پساب فاضلاب با هدف آبیاری فضای سبز و اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماند پرداخت.

کد خبر 699210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    باتشکر از سرپرست شهرداری اراک و وزیر کشور که کل مشکلات شهر اراک و مردم اراک رو با دلسوزی حل کردن و تنها مشکل شهر همین تقاطع غیرهمسطح میدان امام بود که بحمدالله مسطح و هم سطح شد خداقوت انشاالله خداوند به همه خدمتگذاران نظام جمهوراسلامی توفیق عنایت فرمایید