طوفان‌الاقصی سبب یاس امیدبستگان به رژیم‌صهیونیستی شد

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: این حرکت باعث ناامیدی افرادی شد که به توانمندی اطلاعاتی و تجهیزاتی رژیم صهیونیستی امید بسته بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدحسین رجبی امروز _پنج شنبه چهارم آبان ماه_ در جمع خبرنگاران و با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: از زمانی که نطفه شوم اسرائیل در سرزمین‌های مسلمانان و فلسطینیان ایجاد شده و اراضی مسلمین مورد غصب قرار گرفته و از زمانی که فلسطین تحت اشغال کودک‌کشان است، چنین عملیاتی سابقه نداشته و منحصر به فرد است.

وی افزود: این حرکت باعث ناامیدی افرادی شد که به توانمندی اطلاعاتی و تجهیزاتی رژیم صهیونیستی امید بسته بودند و امید امیدواران کاذب را به قدرت پوشالی صهیونیست‌ها از بین برد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: امروز باید همه بدانند رژیم صهیونیستی که نمی‌تواند از حریم خودش دفاع کرده و از پیرامون نزدیک خود خبر ندارد چگونه می‌تواند به دیگران در مناطق دورتر کمک کند.

رجبی با بیان اینکه با پیروزی حماس طلیعه تحقق وعده الهی و پیروزی نهایی جبهه حق است، تصریح کرد: سنت خداوند متعال به گونه‌ای است که تعداد قلیلی بر یک جمع کثیر متجاوز و ناحق غلبه می‌کنند و این اتفاق افتاده است.

کد خبر 699203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.