طرح جامع پیشگیری از سرقت در خراسان شمالی تدوین می‌شود

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از تدوین طرح جامع پیشگیری از سرقت در استان خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در این حوزه همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن ناهیدی امروز چهار شنبه- سوم آبان ماه- در کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت خراسان شمالی اظهار کرد: اطلس وقوع جرم و پیشگیری از سرقت به لحاظ پراکندگی و محدوده جغرافیایی باید تهیه شود تا بر مبنای آن اقدامات لازم را تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه تهیه طرح جامع پیشگیری و مقابله با سرقت با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی الزامی است، افزود: با به دست آوردن ایده آل‌هایی، در مسیر کاهش سرقت قدم برداریم تا بدین طریق طی زمان بندی مشخص به اهداف خود برسیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: تنها ارزش مالی در وقوع سرقت مهم نیست بلکه نگرانی‌ها و استرس‌های ناشی از تعدد و تکرار سرقت برای افراد مهم‌تر است زیرا خود عامل سرقت می‌تواند منجر به بروز آسیب روانی به جامعه و خانواده شود بنابراین مقابله با سرقت باید مورد اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه در چارچوب قوانین و مقررات سخت گیری در برخورد با سرقت باید اعمال شود، گفت: افزایش نصب دوربین‌ها در مبادی پارک‌ها و بوستان‌ها ضروری است.

کد خبر 699050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.