انهدام باند سارقان با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سه سارق قطعات و تجهیزات خودرو با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت قطعات و تجهیزات داخل خودروی آنها در بعضی از محلات سطح شهر اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات تخصصی و ویژه کارآگاهان پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینکه هر سه سارق شناسایی و عملیات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با اقدامات دقیق و تحقیقات میدانی نامحسوس، محل اختفای متهمان شناسایی و سارقان در یک عملیات ضربتی و ویژه توسط کارآگاهان پلیس به همراه دو ماخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۲۹ باطری مسروقه خودرو از مخفیگاه اعضای این باند سرقت، خاطرنشان کرد: سارقان به ۵۰ فقره سرقت قطعات و تجهیزات خودروهای شهروندان اعتراف کردند و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 699016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.