اینفلوئنسرها حق ورود به این منطقه را ندارند

ساکنان پومفرت، روستایی توریستی در ورمونت آمریکا، از مدیران خود خواستند ورودی دهکده را به روی اینفلوئنسرها برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی از چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز پاییزی آن ممنوع کنند چرا که باعث هرج‌ومرج در روستا می‌شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پومفرت یکی از زیباترین روستاهای ایالات متحده آمریکا به‌شمار می‌رود که به‌ویژه طی فصل پاییز به واسطه میزبانی درختان بی‌شمار سیب و برگریزان خود میزبان چشم‌اندازهایی اعجاب‌انگیز است و همین ویژگی بهانه‌ای برای راهی شدن سیل عظیم اینفلوئنسرها برای گرفتن عکس‌های زیبا به حساب می‌آید. با شروع فصل پاییز امسال، حضور اینفلوئنسرها در این دهکده به حدی زیاد بود که باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره ساکنان آن شد و آن‌ها را به درخواست ممنوعیت ورود اینفلوئنسرها به دهکده برای گرفتن عکس از سوی مدیران سوق داد.

اینفلوئنسرها حق ورود به این منطقه را ندارند

علت مخالفت ساکنان پومفرت با ورود اینفلوئنسرها به روستا

ساکنان پومفرت علت اصلی مخالفت با ورود اینفلوئنسرها را به رعایت نکردن حقوق و تجاوز به حریم خصوصی خود معرفی کرده و مدعی شده‌اند با حضور محترمانه گردشگران در دهکده مخالفتی ندارند. در واقع بسیاری از این افراد ادعا کرده‌اند که اینفلوئنسرها برای گرفتن عکس‌های زیبا از دیوارهای خانه‌های آن‌ها بالا می‌روند، به قدم زدن در جاده‌های گل‌آلود می‌پردازند و حتی زباله‌های خود را در کنار جاده‌ها رها می‌کنند. حتی ساکنان طی روزهای پرتردد در دهکده از وقوع تصادفات در نزدیکی محل سکونت خود توسط اینفلوئنسرها خبر داده و مدعی شده‌اند باغ‌های شخصی آن‌ها نیز بر اثر حضور این افراد مشکلات متعددی را تجربه کرده است. ناسزاگویی از سوی گردشگران به ساکنان دهکده از دیگر مشکلاتی بوده که توسط مردم به مدیران روستا گزارش شده است.

بالاخره و پس از درخواست‌های مکرر ساکنان پومفرت از مدیران منطقه، یکی از جاده‌های اصلی روستا که بیشترین تعداد اینفلوئنسر را به خود جذب می‌کند، بسته شده است و تنها ساکنان دهکده می‌توانند از طریق آن به عبور و مرور بپردازند. البته ممنوعیت تردد تنها مربوط به فصل پاییز و زمان اوج حضور اینفلوئنسرها است و عبور و مرور در آن توسط بیگانگان طی سایر روزهای سال بلامانع خواهد بود.

اینفلوئنسرها حق ورود به این منطقه را ندارند

کد خبر 698961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.