ذوب آهن - رعد پدافند هوایی/ تلاش گاندوها برای پیروزی در گام نخست

لیگ برتر بسکتبال از امروز با حضور ۱۲ تیم و برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، لیگ برتر بسکتبال از امروز - چهارشنبه سوم آبان‌ماه- با حضور ۱۲ تیم و برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود؛ در ابتدا با توجه به تعویق مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا این احتمال وجود داشت که زمان آغاز لیگ برتر نیز تغییر کند اما بر اساس اعلام سازمان لیگ این اتفاق رخ نداد بازی‌ها طبق برنامه از امروز به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

تیم‌های شهرداری گرگان، کاله مازندران، مهرام تهران، ذوب‌آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان، مس کرمان، مس رفسنجان، فولاد هرمزگان، طبیعت تهران، پدافند هوایی مشهد، لیموندیس شیراز و آورتای ساری ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال هستند.

در اولین بازی تیم سبز پوش ذوب آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ملت میزبان تیم رعد پدافند هوایی است. ذوب آهن امسال نسبت به فصل قبل تغییرات چشم‌گیر و قابل توجهی در کادر فنی و بازیکنان داشته است و با توجه به این تغییرات مثبت از محتمل‌ترین شان‌ها برای قهرمانی به حساب می‌آید؛ در قدم اول تغییرات مهران حاتمی که در دو فصل گذشته هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان را برعهده داشت و دو قهرمانی را نیز با این تیم تجربه کرد، به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد، حاتمی چند فصل قبل نیز هدایت ذوب‌آهن را برعهده دار بود.

آرن داوودی که بسکتبال حرفه‌ای را از ذوب‌آهن آغاز کرده بود، پس از حضور در تیم‌های فولادماهان، همیاری زنجان، شهرداری اراک، شهرداری تبریز، نفت آبادان و شیمیدر قم بار دیگر به خانه خود بازگشت تا با گاندوها در لیگ حضور یابد البته او در این دیدار مصدوم است و تیم ذوب‌آهن را همراهی نمی‌کند.

روزهای اخیر شنیده می‌شد در یکی از انتقالات پر سر و صدا دوایت بایکس گارد آمریکایی سابق شیمیدر قم به شاگردان حاتمی اضافه شد؛ این بازیکن آمریکایی سابقه بازی در NBA برای تیم‌هایی چون تورنتو رپترز، لس‌آنجلس لیکرز، اوکلاهاماسیتی و دیترویت پیستونز را در کارنامه دارد و می‌توان گفت وی یکی از بازیکنان بزرگی است که به لیگ ایران آمده.

از طرف دیگر در آخرین و قوی‌ترین قدم حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران و کاپیتان سابق تیم ملی ایران که به‌تازگی و در پایان جام جهانی ۲۰۲۳ از دنیای بازی‌های ملی خداحافظی کرده با امضای قرار داد با گاندوها به ذوب آهن پیوست؛ حدادی پس از سال‌ها حضور در لیگ چین با تیم سیچوان، فصل آینده را زیر نظر مهران حاتمی در اصفهان می‌گذراند البته لازم به ذکر است که تیم ذوب آهن پیش از این با اصغر کاردوست نیز در پست ۵ به توافق رسیده بود.

برنامه بازی‌های هفته اول لیگ برتر بسکتبال:

ذوب آهن - رعد پدافند هوایی دزفول ساعت ۱۶

شهرداری‌گرگان _ لیموندیس فارس ساعت ۱۶

پالایش نفت آبادان - مس رفسنجان ساعت ۱۶

مس کرمان - طبیعت ساعت ۱۶

مهرام - فولاد هرمزگان ساعت ۱۶

کاله - آورتا ساری ساعت ۱۶

کد خبر 698829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.