آغاز عملیات تعریض مجدد خیابان شهید دستغیب کرمان از روزهای آینده

شهردار منطقه چهار کرمان گفت: عملیات اجرایی تعریض خیابان شهید دستغیب به عنوان یکی از خواسته‌های مردم این منطقه، از روزهای آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی بهرامی شهردار منطقه چهار کرمان در دیدار مردمی با اهالی خیابان شهید دستغیب، اظهار کرد: شروع مجدد تعریض خیابان شهید دستغیب با تعریض مدرسه حضرت خدیجه (س) و کتابخانه شهید بهشتی انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت در خیابان شهید دستغیب و منطقه سلسبیل در حال اجرا است و مردم منطقه شاهد فعالیت همکارانم برای زیرسازی و آسفالت کوچه‌های محراب هستند.

خیابان شهید دستغیب؛ مقصد بیست و هشتمین دیدار مردمی مدیران شهری

حسین چناریان رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرمان نیز با بیان اینکه یکی از اهداف حضور اعضای شورا در جلسات، شنیدن مطالبات و خواسته‌های مردم است، گفت: اگر انتظاری باشد، اقدام لازم انجام می‌شود و آن بخشی که امکان‌پذیر باشد، در شهرداری برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

محمدامین شمسی رئیس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون دیدارهای مردمی در ۲۸ محله انجام شده است، گفت: برای دومین بار است که شهردار و اعضای شورای شهر در منطقه خیابان شهید دستغیب حاضر می‌شوند.

عزم جدی شهرداری کرمان برای تعریض خیابان شهید دستغیب

سعید شعرباف شهردار کرمان نیز با اشاره به اینکه برای تعریض خیابان شهید دستغیب عزم جدی وجود دارد، اظهار کرد: حد تعریض در این مسیر بالا است و این پروژه در مدت زمان شش ماه و یک سال انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: ناگزیر به اجرای این پروژه هستیم، چون آسایش مردم را از بین برده و مسیر آرامی برای رفت‌وآمد بچه‌ها وجود ندارد و چاره‌ای جز تعریض خیابان شهید دستغیب نداریم.

شهردار کرمان با اشاره به بهسازی بوستان‌های این منطقه، خاطرنشان کرد: برآورد لازم برای بهسازی بوستان‌ها را انجام می‌دهیم و در صورتی که امکان‌پذیر باشد، از سال ۱۴۰۲ شروع کرده و در سال ۱۴۰۳ پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 698806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.