تکمیل ایستگاه‌های خط یک متروی تبریز

شهردار منطقه پنج تبریز به تکمیل ایستگاه‌های خط یک متروی تبریز اشاره کرد و گفت: تکمیل خط یک مترو و زیرساخت‌های خط دو متروی تبریز نیازمند تامین منابع مالی است و شهرداری منطقه با ارائه راهکارهایی نسبت به تامین تعهدات بودجه‌ای خود برای سازمان حمل‌ونقل ریلی اقدام می‌کند.

اکبر پورخردمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موانع دست و پاگیر اداری برای سرمایه‌گذاری خصوصی در سیستم اداری وجود دارد که این فرایند در شهرداری منطقه پنج تبریز رفع شده، چرا که معتقد هستیم بخش خصوصی موتور محرک توسعه شهری است.

وی افزود: بعضی مشکلات اداری در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سطح منطقه وجود دارد که بخش عمده این مشکلات با تعامل، مشاوره و تسریع فرایندهای اداری قابل حل و فصل است.

شهردار منطقه پنج تبریز به تکمیل ایستگاه‌های خط یک متروی تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل خط یک مترو و زیرساخت‌های خط دو متروی تبریز نیازمند تأمین منابع مالی است و شهرداری این منطقه با ارائه راهکارهایی، نسبت به تأمین تعهدات بودجه‌ای خود برای سازمان حمل‌ونقل ریلی اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه پنج تبریز هفته گذشته توزیع دو هزار و ۷۵۳ تن آسفالت را در معابر مسیر پارک بانوان، میدان شهید فهمیده، خیابان‌های دانش، کاج و عارف در دستور کار خود قرار داد، ادامه داد: شهرداری این منطقه هفته گذشته در مقایسه با مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز، بیشترین حجم آسفالت‌ریزی را به خود اختصاص داده است.

پورخردمند به توزیع دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در میدان فهمیده تبریز اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان ساماندهی شده است، در این میدان یک هزار و ۴۰۰ متر زیرسازی انجام و آسفالت‌ریزی در وسعت ۲۴ هزار مترمربع صورت گرفته است.

کد خبر 698516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.