فاز نخست پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی به بهره‌برداری رسید + فیلم

مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب‌روضات گفت: فاز نخست پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی، حدفاصل پل شهید مطهری تا پل جهاد به بهره‌برداری رسید و جریان ترافیک در آن برقرار است.

رضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارگران و مهندسان برای تکمیل پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی اظهار کرد: فاز نخست این پروژه حد فاصل پل شهید مطهری تا پل جهاد به بهره‌برداری رسید و جریان ترافیک در آن برقرار است.

وی افزود: عملیات عمرانی که در حال حاضر شهروندان در سطح بزرگراه شهید خرازی مشاهده می‌کنند، مربوط به فاز دوم حدفاصل پل جهاد تا پل کهندژ و فاز سوم این پروژه (احداث پل صاحب روضات) است.

فاز نخست پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی به بهره‌برداری رسید

مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات خاطرنشان کرد: پل صاحب‌روضات برای بهبود دسترسی در دو سمت بزرگراه و کاهش تراکم در تقاطع جهاد، حتی کاهش ترافیک روی پل صمدیه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه پل صاحب روضات امکان دسترسی خیابان کاشانی به خیابان بهستان را ایجاد می‌کند، افزود: این پل به ابعاد ۳۰ در ۳۲ متر به‌صورت رفت و برگشت روی بزرگراه شهید خرازی به‌صورت پیش‌ساخته شامل دو کوله بتنی، هرکدام به طول ۳۰ متر و هفت ستون در محور وسط بدون اینکه تغییری در ترافیک بزرگراه ایجاد شود، به‌صورت شبانه‌روزی اجرا می‌شود.

کد خبر 698297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.