۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
قدس را چه کسی آزاد می‌کند؟

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اسرائیل حالا بین دو انتخاب بد گرفتار است، انتخاب صلح و آتش‌بس که به افزایش مستمر توان جبهه مقاومت و تنگ‌تر شدن محاصره اسرائیل می‌انجامد و انتخاب جنگ که هم اجماع جهانی را رقم می‌زند تا مشروعیت استفاده از بالاترین سطح درگیری برای مقاومت فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید یامین‌پور در صفحه کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «قدس را چه کسی آزاد می‌کند؟

رویترز: اسرائیل هیچ طرحی برای خروج از این بحران ندارد؛ آنها می‌خواهند هزاران بمب بیندازند و همه چیز را نابود کنند… اما بعد؟

۱. آمریکا در تمام فتنه‌های ۳۰ سال اخیر به دنبال خنثی کردن جبهه مقاومت و تحکیم طرح خاورمیانه اسرائیلی بود از اشغال عراق تا طرح خاورمیانه جدید و سپس بحران سوریه. همه این اتفاقات نهایتاً به تشکیل بزرگترین لشکر چند ملیتی مقاومت ضدصهیونیستی جهان در عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و… انجامید.

۲. حماس، جهاد اسلامی در غزه و حزب‌الله لبنان جمعاً بیش از ۲۰۰ هزار نیروی ویژه مسلح دارند و در عملیات طوفان الاقصی کمتر از پنج درصد نیروهای تشکیلاتی حماس در غزه استفاده شدند، زمانی برای اسرائیل، وقتی آتش جنگ خاموش باشد به معنای تجهیز مداوم نیرو و امکانات دفاعی در جبهه مقاومت است.

۳. استراتژی امام (ره)، هر مسلمان یک سطل آب برای غرق کردن اسرائیل حالا نتیجه داده، امام به جای اینکه جمهوری اسلامی را فقط در مقابل اسرائیل قرار دهد، هزینه مواجهه با اسرائیل را به شکل استعاری در حد یک سطل آب کاهش داد تا آحاد مسلمانان در این مبارزه نقش ایفا کنند، همه در مقابل اسرائیل و نه فقط یک یا چند ملت، در تمام این سال‌ها جمهوری اسلامی تلاش کرد، فلسطین را اولویت اول جهان اسلام و فاروق جبهه حق و طاغوت نگه دارد.

۴. اسرائیل می‌داند جنگ نهایی با ایران، عملاً از صحنه ممکن‌های فوری خارج است، صدها هزار نیروی مسلح غیر ایرانی به نمایندگی از جبهه مقاومت در میدان‌اند، فلسطین را فلسطین‌ها آزاد خواهند کرد. همان طور که لبنان را لبنانی‌ها آزاد کردند.

اسرائیل حالا بین دو انتخاب بد گرفتار است، انتخاب صلح و آتش‌بس که به افزایش مستمر توان جبهه مقاومت و تنگ‌تر شدن محاصره اسرائیل می‌انجامد و انتخاب جنگ که هم اجماع جهانی را رقم می‌زند تا مشروعیت استفاده از بالاترین سطح درگیری برای مقاومت فراهم شود و هم تنش‌های کشنده داخل سرزمین‌های اشغالی را تا مرز فروپاشی ناگهانی افزایش می‌دهد، انتخابی بین مرگ تدریجی و مرگ دفعی.

عملیات طوفان‌الاقصی اسرائیل را به مرحله پایانی حیاتش وارد کرده است، طوفان‌الاقصی از طرفی نشان داد محاصره کامل شده است، انبوه سیم‌های خاردار، دیوارهای بلند، حسگرهای حرارتی، دوربین‌ها و توان حفظ کیان صهیونیستی را ندارد و از طرف دیگر نشان دهنده کفایت توان فلسطینی‌ها برای به پایان رساندن اسرائیل است، اسرائیل هیچ طرحی برای خروج از این بحران ندارد، آنها هزاران بمب می‌اندازند ولی در نهایت مانند عقربی که میان آتش گرفتار شده، خودش را نیش می‌زند و می‌کشد.»

قدس را چه کسی آزاد می‌کند؟

کد خبر 698247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.