یکی از مهم‌ترین دیدارهای آسیا را در پیش داریم / فدراسیون با دستور تاج ما را همراهی می‌کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیحاتی را درباره حضور تیم سپاهان در ازبکستان و روند صدور رای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ساکت درباره شرایط تیم سپاهان برای بازی سوم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: فاصله‌ای ۷۰-۶۰ کیلومتری بین محل برگزاری مسابقه و استقرار تیم وجود دارد که تأثیری در روند حضور قدرتمند تیم سپاهان نخواهد داشت. امروز برنامه تمرین در ورزشگاه اصلی است و فردا مسابقه خواهیم داشت. شرایط فنی، روحی و ذهنی بازیکنان خوب است. کادر فنی جلسات و ارزیابی‌های خوبی داشته است. امیدواریم بازیکنان با موفقیت و سربلندی از این بازی خارج شوند تا شادمانی را برای مردم اصفهان و هواداران سپاهان به ارمغان بیاورند.

مدیرعامل سپاهان تصریح کرد: هر هفته و هر مرحله، بازی‌ها سخت‌تر و حساس‌تر خواهد بود. فردا یکی از مهم‌ترین مسابقات آلمالیق است که در خانه خودش با انگیزه مضاعف بازی می‌کند. این موضوع نقطه قوتی است که سپاهان راحت‌تر می‌تواند تاکتیک‌های خود را اجرا کند. بازیکنان و کادر فنی درک کاملی دارند و خود را برای این مسابقه آماده کرده‌اند.

وی درباره رأی AFC گفت: تاکنون رأیی اعلام نشده، اما اقدامات اولیه از طرف باشگاه سپاهان و از طریق مبادی حقوق انجام شده است. فدراسیون فوتبال نیز با دستور مهدی تاج همراهی‌ها و تأکیدات لازم را داشته است. مراحل پاسخگویی و مکاتبات در جریان است و روزهای آینده جلسه شنیدن صحبت‌ها برگزار خواهد شد. مسئولان حقوقی باید حاضر شوند، مسائل را تفسیر کنند و ابعاد را در جلسه مطرح می‌کنیم.

ساکت در مورد وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان پیش از این به تأیید مسئولان AFC رسیده است و تاکنون مطلب جدیدی را دریافت نکرده‌ایم.

کد خبر 698090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.