اجرای طرح احیای ۳ میدان شهری ارومیه

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر و پس از تصویب در کمیسیون ماده ۵، طرح احیای میدان‌های امام خمینی (ره)، کومور میدانی و بوغدا میدانی اجرایی می‌شود.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت طرح احیای میدان تاریخی امام خمینی (ره) ارومیه اظهار کرد: پروژه بازبینی و احیای میدان امام خمینی (ره) با اهتمام مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه و مدیریت شهری به‌ویژه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ارومیه و اعضای شورای اسلامی شهر از سال گذشته آغاز شده بود.

وی افزود: این طرح امروز با ارائه طرحی میان‌افزا و با حداکثر توجه به بحث هویت شهر ارومیه و استفاده از عناصر فرهنگی و اجتماعی در صحن شورا تأیید و تصویب شد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: این طرح پس از تصویب در کمسیون ماده ۵ با مشارکت مالکان اراضی موجود و شهرداری ارومیه به عنوان بخشی از گذر تاریخی ارومیه اجرا خواهد شد.

بهرام اضافه کرد: در این راستا علاوه بر میدان امام خمینی (ره)، طرح احیای «کومور میدانی» و «بوغدا میدانی» نیز اجرایی می‌شود.

کد خبر 698058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.