اطلاع‌رسانی عملکرد مدیریت‌ شهری موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مبالغ صرف شده در راستای تبلیغات و اطلاع‌رسانی اقدامات و پروژه‌های مجموعه مدیریت‌شهری به شهروندان جزو هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری و امیدآفرینی در مردم برای توسعه و آبادانی شهر و ارائه خدمات در راستای افزایش سطح رفاهی شهروندان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در صدونودوهشتمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عمرانی مدیریت شهری، روابط‌عمومی شهرداری ارومیه ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: امروز مدیریت شهری در بحث پروژه‌های عمرانی از جمله اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر خاکی سطح شهر ارومیه موفق عمل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی قابل قبولی در حال انجام است و عملیات آسفالت‌ریزی و نهضت آسفالت طبق پیش‌بینی و وعده‌های داده شده در حال انجام بوده و است.

کریمی تصریح کرد: عملکرد قابل تحسین مجموعه مدیریت شهری به نحو احسن توسط روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری به شهروندان انعکاس داده نمی‌شود، در حالی که مردم باید اطلاع پیدا کنند که در جای‌جای شهر ارومیه چه عملیاتی توسط شهرداری اتفاق می‌افتد و این اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی وظیفه روابط‌عمومی است.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که چه اقداماتی در شهر برای شهروندان انجام شده است، روابط‌عمومی باید با استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی مجموعه مدیریت‌شهری، رسانه ملی و محلی، بسترهای اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، تهیه بروشور و تیزر اهتمام ویژه داشته باشد.

کریمی تاکید کرد: مبالغ صرف شده در راستای تبلیغات و اطلاع‌رسانی اقدامات و پروژه‌های مجموعه مدیریت‌شهری به شهروندان جزو هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری و امیدآفرینی در مردم برای توسعه و آبادانی شهر و ارائه خدمات در راستای افزایش سطح رفاهی شهروندان انجام می‌شود.

کد خبر 698050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.