کلاهبردار مامورنما در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری مامورنمایی که با وعده‌های دورغین ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرج شجاعی با اعلام این خبر اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز و اعلام وی مبنی بر اینکه فردی خود را پلیس معرفی و مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از من بابت شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب اخذ و متواری شده و دیگر جوابگو تلفن نیست، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند فرد مأمور نما را در یکی از محلات شیراز شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ادامه داد: پس از بررسی به عمل آمده مرد ۲۸ ساله تا کنون به ۱۲ نفر پیشنهادهای وسوسه‌انگیز از جمله شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب، رفع موانع قانونی برای معافیت سربازی و تسهیل در انجام امور در پلیس‌های تخصصی را به شهروندان ارائه کرده و بیش از ۱۵ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.

شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری و ۲ دست لباس انتظامی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 697846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.