نصرالله عزیز! تل‌آویو را بزن

منابع خبری تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد مردم مصر از دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان برای حمله به رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از المیادین، منابع صهیونیستی، شامگاه جمعه تصاویری از تظاهرات‌کنندگان مصری منتشر کردند که از «سیدحسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان درخواست کمک و حمله به رژیم صهیونیستی را داشتند.

شعار مردم مصر برای حمایت و کمک‌خواهی از جنبش حزب‌الله لبنان، واکنش و هشدار رسانه‌های رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

این شعار در جریان راهپیمایی روز جمعه مردم مصر سر داده شده است؛ راهپیمایی مردم مصر از مسجد الازهر آغاز شد و ده‌ها هزار نفر در محکومیت کشتار غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در آن شرکت کردند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه سردادن چنین شعارهایی در کشور مصر «بی‌سابقه» بوده است، به سر دادن شعارهای «یا نصرالله یا حبیب اضرب اضرب تل ابیب» (نصراللهِ عزیز تل‌آویو را بزن بزن) و «اضرب اضرب یا نصرالله» (نصرالله [آن‌ها] را بزن بزن) توسط مردم در این راهپیمایی اشاره کرد.

بنابر این گزارش، کشورهای عربی و اسلامی، روز جمعه در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی برگزار کردند.

مقاومت اسلامی لبنان تاکنون ده‌ها موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و سامانه‌های جاسوسی و پایشی این رژیم را در خطوط مرزی لبنان با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده هدف حمله قرار داده است که در پی آن چندین نیروی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند و تعداد دیگری مجروح شده‌اند.

کد خبر 697775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.