مجاهدت مردمان فلسطین در راستای احقاق حقوق ضایع شده‌ است

عضو شورای نگهبان گفت: فلسطین توسط رژیم اسرائیل تصرف شده و مبارزه امروز مردم فلسطین برای احقاق حقوقی است که از آن‌ها تضییع شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی کدخدایی امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: در دوران رژیم پهلوی تمام سرمایه‌های کشور ما غارت می‌شد و افراد خودکامه حکومت می‌کردند و به واسطه همین افراد خودکامه منافع نامشروع غارتگران تأمین شود.

وی افزود: خاطرات سران رژیم گذشته را که می‌خوانیم، عداوت آن‌ها با مردم دیده می‌شود استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد چگونه در محرومیت نگه داشته می‌شدند و منافع آن‌ها به غارت می‌رفت.

عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان کرد: اگر امروز از طرف دشمنان تحریم و تهدید می‌شویم، به دلیل منافع از دست رفته آن‌ها است، چرا که به هر شکلی این مملکت در دوره پهلوی غارت می‌شد و اکنون چون منافع آن‌ها از دست رفته هر روز توطئه‌ای می‌چینند و به دنبال به دست آوردن دوباره منافع خود هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب قائله‌های زیادی راه انداختند و جوانان زیادی در این قائله‌ها به شهادت رسیدند، اما با همتی که امام راحل داشت با نفس الهی خود، کشتی جمهوری اسلامی را هدایت کرد و این راه همچنان ادامه دارد.

کدخدایی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی ادامه داد: اگر امروز غزه زیر بمباران رژیم صهیونیستی است به دلیل آن است که مردم فلسطین فقط به دنبال حق خود هستند، حقی که به ناحق از آنها ضایع شده است.

وی اضافه کرد: اسرائیل رژیمی است که با قتل و غارت و تصرف غصبی مردم اصلی سرزمین فلسطین را از سرزمین خودشان بیرون کرد و امروز هم خود را دولت می‌نامد.

عضو شورای نگهبان با اشاره به حرکت انقلاب اسلامی تاکید کرد: مسیر انقلاب اسلامی با هدایت امام شروع شده همچنان ادامه دارد و با تدابیر مقام معظم رهبری کشور به سرچشمه اصلی خود رسیده است و با پشتیبانی مردم به همه اهداف خود می‌رسیم.

وی با اشاره به بحث انتخابات، تاکید کرد: انتخابات از شاخص‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است، از همان ابتدا امام تاکید بر حضور مردم داشتند و رهبری نیز همواره بر حضور همیشگی مردم تأکید دارند و آن را لیله‌القدر نظام و انقلاب و شاخص و هویت انقلاب می‌دانند که با حضور مردم نظام اسلامی بیمه می‌شود.

کدخدایی با اشاره به میزان مشارکت بالای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان شما به‌رغم همه محرومیت‌ها، میزان مشارکت بالایی را شاهد هستیم.

وی افزود: حتی در ادواری که در کشور کاهش مشارکت داشتیم، در کهگیلویه و بویراحمد همواره مشارکت مردم بالا بوده است و امیدواریم در این دوره از انتخابات با تدابیر مسئولان امام جمعه، استاندار و هیئت‌های نظارت و اجرایی شاهد مشارکت گسترده مردم در استان باشیم.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت نظارت در استان‌ها و همه مناطق کشور مشغول به خدمت هستند، اظهار کرد: آن‌ها بدون چشمداشت و تنها برای رضای خداوند و مردم در صحنه حضور دارند تا این کار ذخیره‌ای برای آخرت آن‌ها باشد.

کد خبر 697678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.