اجلاسیه اصلی کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم آذرماه برگزار می‌شود

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اجلاسیه اصلی کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم آذرماه سال جاری در شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی در اطلاعیه‌ای زمان آغاز اجلاسیه اصلی کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم را روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه سال جاری در شهر تهران اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای در ۱۴ آبان ۱۳۹۷ فرمودند: «همین شهدای جوانی که می‌روند این روزها برای دفاع از حرم یا رفته‌اند شهید شده‌اند؛ حرف اینها، اقدامشان، حرکتشان، خاطره‌شان، سخنانی که راجع به این‌ها گفته می‌شود، همه این‌ها بیدارکننده است، همه این‌ها هشیارکننده است. ما گوشمان سنگین است، این پیام‌ها را درست نمی‌شنویم؛ اگر این پیام‌ها را به ما بشنوانند، دیگر این گرایش به شرق و به غرب و به دشمن و به کفر و الحاد و مانند اینها، از بین ما رخت بر خواهد بست.»

لذا در راستای عمل به تدبیر ولایت و به پاس تجلیل از شهدای گران‌قدر مدافع حرم، اجلاسیه اصلی کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۴ و ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در شهر تهران برگزار می‌شود.

این کنگره مردمی، به همت تمام خانواده معظم شهدای مدافع حرم ایرانی و غیرایرانی شکل پذیرفته است؛ به همین جهت هر خانه، یک ستاد است؛ همه پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم گرداننده اصلی و تأمین‌کننده محتوای کنگره‌اند.

شایسته است همه عزیزان با همت بلند خود، وارد عرصه شوند و زیباترین کنگره مردمی را شکل دهند تا با یاری جمع خانواده‌ها، بتوانیم به تکلیفی که شهیدان بزرگوار بر دوش ما گذاشتند، جامه عمل بپوشانیم.

ستاد کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم از تمامی طرح‌ها، پیشنهادات و انتقادات شما خاندان معظم شهدای مدافع حرم استقبال می‌کند.»

کد خبر 697659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.