ایران، پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار در دنیا است

امام جمعه شهرستان اردستان گفت‌: ایران از جمله کشورهایی بوده که پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار در دنیا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز _جمعه بیست و هشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار کرد: رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی از دیرباز به دنبال سلطه بر کشورهای دنیا بوده و قوم یهود توسط کشور انگلیس در سال ۱۹۴۸ میلادی در سرزمین فلسطین مستقر شد که تا به امروز مردم فلسطین در مصیبت قرار دارند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی توسط سران کشورهای غربی مورد حمایت قرار می‌گیرد و این سران همان کسانی بودند که به دلیل مرگ یک خانم در کشور فتنه و شلوغی ایجاد کردند اما اکنون نسبت به کشتار مردم مظلوم فلسطین واکنشی نشان نمی‌دهند.

امام جمعه شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: ایران از جمله کشورهایی است که پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار در دنیا بوده و در جهان اسلام در کنار ایران، کشورهایی نظیر عراق، لبنان و سوریه نیز همواره با ظلم و استکبار مبارزه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: اسرائیلی‌ها معتقدند که تمام انسان‌های دنیا باید در خدمت آنان باشند و این اعتقاد در حقیقت خباثت این رژیم را بیش از پیش آشکار می‌کند همچنین امروزه فریاد کمک‌خواهی ملت مظلوم فلسطین بلند شده و این‌ها افرادی مظلوم و محروم هستند.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو، تصریح کرد: چهارم ربیع الثانی سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی است که مرقد مطهر ایشان در شهر ری قرار دارد و در روایات‌های متعدد آمده که زیارت مرقد ایشان ثواب زیارت حضرت سیدالشهدا را دارد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام نهایی انتخابات، تاکید کرد: افرادی که قصد حضور در عرصه انتخابات دارند لازم است بدانند که باید درک درست از شرایط حال حاضر داشته و همچنین خدمت به مردم در سرلوحه کار آنان باشد.

کد خبر 697562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.