سکوت غربی‌ها در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه

امام جمعه مبارکه گفت: امروز شاهد قتل عام هزاران زن و کودک به شکل وحشیانه در غزه هستیم، اما جهان غرب نسبت به آن عکس‌العمل نشان نداده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه، بیست‌وهشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه اظهار کرد: مردم غزه با اعتماد به وعده خداوند، به مقاومتشان ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: جهان در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نابودی صهیونیست‌ها و حامیان متجاوز آن‌ها خواهد بود.

امام جمعه مبارکه خاطرنشان کرد: مردم مسلمان و مقاوم غزه، در این روزها، پرچم‌دار عزت، غیرت و طلایه‌داران شکست نهایی صهیونیست‌های غاصب هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر شهدای اخیر فلسطینی، زنان و کودکان بودند، اضافه کرد: صهیونیست‌ها در روزهای گذشته بیمارستان و مدارس غزه را هدف قرار داده و کوچک و بزرگ را به شهادت رساندند که این جنایات خون جهانیان را به جوش آورده است.

امام جمعه مبارکه گفت: امروز شاهد قتل عام هزاران زن و کودک به شکل وحشیانه در غزه هستیم، اما جهان غرب نسبت به آن عکس‌العمل نشان نداده است.

وی همچنین به ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و افزود: زیست مومنانه و ولایتمدارانه بر محور قرآن و ولایت، عملاً برای مسلمانان بیان شد و این اقدام مورد استقبال قرار گرفت؛ با توجه به فرا رسیدن روز هشتم ربیع و ولادت امام حسن عسگری (ع)، روزه‌داری در این روز ثواب بالایی دارد و هر کس پیرو این امام بزرگوار است به عزت و سربلندی خواهد رسید.

کد خبر 697547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.